Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom vi endelig i luften

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart design Yes

Hvorfor er alle siderne pop vinduer ? jeg hader hjemmesider man skal lukke i hjørnet for at se resten af siderne , det ødelægger bruger venlig heden og , gør bruger skal bruge lidt ekstra tid på siden for at have det nødvendig overblik

Der glemt at lave tilte på hjemmeside huske der kan laves op til 67 tegn der vises på google , jeg mener denne her title her <head><title>

Fandt aldrig kontakt siden , derved synes jeg det virker lidt useriøst , for jeg tør ikke handle med en , jeg ikke kan finde kontakt oplysninger på , jeg handler desuden mest med dem der har CVR nummer på hjemmesiden og ntelefon nummer da på hjemmesiden , da jeg synes det virker meste seriøst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:09

Tillykke med siden ;o)

Der er sagt nogle ting.....da jeg kom ind på siden, trode jeg at det var en overblikssid, eller noget i den stil, så jeg smuttede igen ;o(

Efter at have kigget i tråden, ser jeg så at det er muligt at streame film.....det skulle måske fremgå på forsiden ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:52

Baggrunden for det kun er ie7 og senere er de licens filer der beskytter filmene. Siden kan sagtens ses i andre browsere man licens filerne virker kun med WPL 10-11.

Så snart vi får silverlight (inden så længe efter sigende) kan vi åbne op for andre browsere. Men jeg er helt enig i at det selvfølgelig skal løses.

Tak for feed back

Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:54

Kontakt info står i betingelser, sammen med CVR nummer. Det er et lkrav fra PBS hvis man vil have indløsningesaftale.

Jeg er nysgerrig forstår man  at mankan trække i filmbrowseren?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:15

Som sagt..........jeg fattede ikke hvad siden gik ud på, da jeg kom derind ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)