Mig og et par venner er i gang med at starte et promoting firma.
Vores plan er at starte fester rund omkring i århus og vi har brug for et par paller med soft drinks så som Cult shaker og Bacardi brezer men bare produkter som ikke findes i Danmark.
Er der nogen som kan forklare hvad det kræves af licenser osv. for at det kan lade sig gøre?
Håber i kan hjælpe os med vores problem på forhånd tak.
vi starter fester men vil gerne sælge soft drinks til vores arrangementer men vi mangler nogen som kan fragte det til Danmark og vil gerne høre hvad priserne ligger på og hvad der kræves for at det kan lade sig gøre
vi starter fester men vil gerne sælge soft drinks til vores arrangementer men vi mangler nogen som kan fragte det til Danmark og vil gerne høre hvad priserne ligger på og hvad der kræves for at det kan lade sig gøre
Hvorfor handler I så ik ved den danske distributør eller nogle af de danske grossister?
Priserne i EU er muligvis billigere, men det opvejes så snart varerne lander i DK, og de danske afgifter kommer på... Og Cult er altså dansk, og det samme gælder deres Shakers... De sælges ik ret mange steder ud over DK...
Jeg startede et Distributions firma VK ImportApS, tilbage i Juni sidste år, vi har en del kontakt både i ind og udland, men du kan sende mig en mail med dine kontakt oplysninger så skal jeg nok lige give dig info så du kan kontakte mig så kan vi lige snakke om det. Vi har pt. nogen Energi drink på lager som indeholder alcohol, og som ikke sælges ret mange steder i Danmark.