Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til at fragte soft drinks til Danmark

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og et par venner er i gang med at starte et promoting firma.

Vores plan er at starte fester rund omkring i århus og vi har brug for et par paller med soft drinks så som Cult shaker og Bacardi brezer men bare produkter som ikke findes i Danmark.

Er der nogen som kan forklare hvad det kræves af licenser osv. for at det kan lade sig gøre?

Håber i kan hjælpe os med vores problem på forhånd tak.

MVH Steven Riedel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:13

corona20x:

Mig og et par venner er i gang med at starte et promoting firma.

Firmaet I laver promotion for må vel stille varer til rådighed... Eller misforstår jeg noget?

Tilmeldt 12. Mar 10
Skrevet kl. 18:14

vi starter fester men vil gerne sælge soft drinks til vores arrangementer men vi mangler nogen som kan fragte det til Danmark og vil gerne høre hvad priserne ligger på og hvad der kræves for at det kan lade sig gøre

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:19

corona20x:

vi starter fester men vil gerne sælge soft drinks til vores arrangementer men vi mangler nogen som kan fragte det til Danmark og vil gerne høre hvad priserne ligger på og hvad der kræves for at det kan lade sig gøre

Hvorfor handler I så ik ved den danske distributør eller nogle af de danske grossister?

Priserne i EU er muligvis billigere, men det opvejes så snart varerne lander i DK, og de danske afgifter kommer på... Og Cult er altså dansk, og det samme gælder deres Shakers... De sælges ik ret mange steder ud over DK...

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 18:32

I kan da købe det direkte hos grossister som der også bliver sagt- jeg mener cult shakerne ligge på 280,- + moms for 24 stk

men jeg er ikke sikker

Mvh Kristian Matthes

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:32

Det kan hurtigt blive besværligt og dyrt for dig, hvis du vil købe andre typer i udlandet, som endnu ikke er godkendt i Danmark.

Så skal du til at søge godkendelse hos fødevareministeriet , tilladelser mv.

Jeg har evt. nogle andre typer som er godkendt herhjemme :                                http://sliknet.dk/shop/energi-drik-304p.html

Svarer til Red Bull , men måske ikke hvad du søger ?

Mvh

Jesper

Tilmeldt 12. Mar 10
Skrevet kl. 20:18

nice så må jeg lige snakke med fødevareministeriet om hvad der skal til.. men det er energi drinks med alkohol som jeg skal finde

Tilmeldt 12. Mar 10
Skrevet kl. 20:20

det skal være energi drinks med alkohol som ikke er set i danmark før.. kender i nogen sider hvor man kan bestille dem?

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:34

Hej Steven

Jeg startede et Distributions firma VK Import ApS, tilbage i Juni sidste år, vi har en del kontakt både i ind og udland, men du kan sende mig en mail med dine kontakt oplysninger så skal jeg nok lige give dig info så du kan kontakte mig så kan vi lige snakke om det. Vi har pt. nogen Energi drink på lager som indeholder alcohol, og som ikke sælges ret mange steder i Danmark.

Mvh
Jacob

Tilmeldt 12. Mar 10
Skrevet kl. 23:24

Det lyder super fedt :) skriver du ik lige din mail?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)