2*250 stk. visitkort 4/4 Panthone farver (petroliumsgrøn + sort) Tryk på begge sider (på bagside til kant) Blankt (glat) papir Tilbud ønskes.
|
Jeg tror du vil få bedre svar hvis du prøver Amino Tryk
2*250 stk. visitkort 4/4 Panthone farver (petroliumsgrøn + sort) Tryk på begge sider (på bagside til kant) Blankt (glat) papir Tilbud ønskes.
|
Jeg er ikke helt med på ovenstående. Sådan som du skriver det, så skal der trykkes med 4 pantone-farver på hver side af kortet. Men hvis det kun er en petroliumsgrøn og en sort - og det stadig skal trykkes som pantone-farve, så er det en 2+2 du spørger på. I nogle tilfælde vil det godt kunne betale sig bare at køre det som en 2-farvet - især hvis det er en selvstændig produktion. Men hvis du skal med i en samkørsel - f.eks. som vores 300gr-pulje eller de Finske Visitkort , så vil det bedst kunne betale sig at man lave pantone-farverne om til CMYK-farver og derved kører det som en 4+4. I digitaltryk er det ligeledes primært CMYK man kører med. Men for ikke at forvirre dig yderligere, så vil blot lige høre dig om den petroliums-grønne farve SKAL ramme en Pantone-farve, eller om farven er mindre kritisk. Det er ret afgørende for hvad der er af prismæssige muligheder. Hvis det ikke er så kritisk, så vil jeg foreslå enten digitaltryk eller en samkørsel. Hvis farven derimod er ret kritisk, så ville vi her i huset køre det som et 2-farvet offsettryk med sort og en Pantone-farve til den petroliumsgrønne farve - men så er prisniveauet altså også noget højere. /Jesper |
Hej Jesper, Du har helt ret. Jeg forsøgte at gøre mig klog på noget, som jeg ikke aner en disse om. Fandt lidt mailkorrespondance med min sidste trykker (som ser ud til at være lukket ??). Han havde skrevet en masse om 4+4 osv osv.... Kan jeg sende pdf'erne og farvekortet til dig på den mail, der står i din signatur?
|
Helt i orden - Du er meget velkommen til at sende mig filerne til mig på min email (jesper snabelA mediamouse.dk), så kommer jeg gerne med nogle muligheder til dig, som ligger på et fornuftigt niveau. |
Hej Jesper, Flot forklaring. Jeg har sendt noget materiale til dig. Espresse.
|