Sagde jeg også tidligere :) det vigtigste er at man går mere efter relevans end pagerank, går man efter pagerank, vil man næppe få så mange links til ens hjemmeside. og det vil endda også tage en del længere tid. |
Michael Haahr:Hej Amigos.
Jeg ved ikke helt hvem man skal lytte til ang. indgående links.
Mange siger at man bare skal sætte sig ned, og tilmelde sig alle linkfarms i DK, som vist nok er ca. 160 stk. pt. og skrive i blogs, som omhandler ens produkter, her maling og gør det selv.
Men nu har jeg lige læst på en side, at det kan skade ens side, hvis man får links fra dårlige sider.
Jeg vil ikke hænge nogen ud osv. men vil gerne have det bedste svar og den bedste løsning, på vores linkstradegi.Og hvad er en "go pagerank" når man taler indgående links? skal man over 3 før det er et godt link-IN eller hvad mener I?
Jeg har også læst, at google "kun" læser det første/øverste link på ens side - Så hvad hjælper det at have mange links på ens side så. Og hvad skal man tro på hér? Her mener jeg links rundt på min egen side, fra den ene side til den anden.
Er det noget der tæller godt for googleBotten?Håber I kan hjælpe mig
Venlig hilsen
Michael Haahr
Det er svært at sætte op det sådan både kvalitet links og mange links tæller og når man , tilmelder links , tilmelder man sig de flest dog er flere værdiløs næsten, med hvem siger nej til et par gratis links der måske ikke giver det vilde , med et par besøgene , er kan man da godt bruge , med selvfølgelige super kvalitet links , er altid bedste , med er svært at få mange super kvalitets links .
man er uden i ekstrem få tilfælde hvor links direkte skader