Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1000 Indgående links eller 20 kvalitetslinks - Hvad er bedst?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Lad være med at fokusere for meget på pagerank, når det handler om at få links. Får du muligheden for at få et link ind på en relevant side og i en passende kontekst, så slå til. Uanset om siden har pagerank eller ej.
Sagde jeg også tidligere :) det vigtigste er at man går mere efter relevans end pagerank, går man efter pagerank, vil man næppe få så mange links til ens hjemmeside. og det vil endda også tage en del længere tid.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:13

Michael Haahr:

Hej Amigos.

Jeg ved ikke helt hvem man skal lytte til ang. indgående links.

Mange siger at man bare skal sætte sig ned, og tilmelde sig alle linkfarms i DK, som vist nok er ca. 160 stk. pt. og skrive i blogs, som omhandler ens produkter, her maling og gør det selv.

Men nu har jeg lige læst på en side, at det kan skade ens side, hvis man får links fra dårlige sider.
Jeg vil ikke hænge nogen ud osv. men vil gerne have det bedste svar og den bedste løsning, på vores linkstradegi.

Og hvad er en "go pagerank" når man taler indgående links? skal man over 3 før det er et godt link-IN eller hvad mener I?

Jeg har også læst, at google "kun" læser det første/øverste link på ens side - Så hvad hjælper det at have mange links på ens side så. Og hvad skal man tro på hér? Her mener jeg links rundt på min egen side, fra den ene side til den anden.
Er det noget der tæller godt for googleBotten?

Håber I kan hjælpe mig

Venlig hilsen

Michael Haahr

www.maler-maling.dk

Det er svært at sætte op det sådan både kvalitet links og mange links tæller og når man , tilmelder links , tilmelder man sig de flest dog er flere værdiløs næsten, med hvem siger nej til et par gratis links der måske ikke giver det vilde , med et par besøgene , er kan man da godt bruge , med selvfølgelige super kvalitet links , er altid bedste , med er svært at få mange super kvalitets links .

man er uden i ekstrem få tilfælde hvor links direkte skader

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 15:19

Hej Michael :)

Flot side du har dig. Der er dog nogle få ting der kan gøres bedre, når vi nu taler SEO. Dine sidetitler er bl.a. ikke helt optimale.

Mvh.

Mediebureauet Escalate

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:41

Mediebureauet Escalate:

Hej Michael :)

Flot side du har dig. Der er dog nogle få ting der kan gøres bedre, når vi nu taler SEO. Dine sidetitler er bl.a. ikke helt optimale.

Mvh.

Mediebureauet Escalate

Hej.

Jeg ved godt sitetitlerne er dårlige, og det er vi også begyndt at arbejde med nu. Vores system skal over i en nyere opdateret system, hvor der kommer helt styr på sitetitler og ALT tekster, og vi får en blog på siden også. Vi arbejder hele tiden med at optimere siden, både brugervenlig og SEO set.

Men er der nogen som kan se nogle fejl på siden, så vil vi meget gerne høre dem :-D

På forhånd tak for alles gode råd og hjælp!

Michael Haahr
www.maler-maling.dk

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 10:35

Når I begynder at arbejde med jeres titler, så kan i passende flytte jeres firmanavn om sidst i titlen eller helt undlade at have det med, på den måde kommer der mere fokus på jeres keywords for netop den side. Det er spild af plads at have jeres firmanavn med, medmindre det selvfølgelig indgår som jeg hovedkeyword for den pågældende side.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 11:47

Hvis jeres besøgende kender jer p.g.a. jeres brand, skal I ikke fjerne firmanavnet fra jeres titler. Det er også med til at gøre jeres titel mere unik. Kun hvis det er meget præciserede og målrettede sider, bør man fjerne firmanavnet. Flyt den til enden af titlerne, så nøgleordenes placering er så langt fremme i titlerne som muligt.

M.h.t. "1.000 indgående links eller 2 kvalitetslinks" er svaret "2 kvalitetslinks". No question.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:23

runejensen:
Hvis jeres besøgende kender jer p.g.a. jeres brand, skal I ikke fjerne firmanavnet fra jeres titler. Det er også med til at gøre jeres titel mere unik.

Den kunne jeg godt tænke mig, hvis du ville uddybe lidt? Du tabte mig der i hvert fald. Jeg ville nok have rådgivet anderledes, så jeg er spændt på at høre argumentationen?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 17:03

Sure. :)

Det kommer helt an på virksomhedstype og konkurrence på SEO-markedet. Hvis f.eks. nøglesætningen er "Billige kontormøbler", vil jeg tilføje firmanavnet til sidst i titlen, så den f.eks. hedder "Billige kontormøbler - Firmanavn".

Hvis man fjernede firmanavnet kaldte sin titel "Billige kontormøbler", og konkurrenterne gjorde det samme, vil ingen af titlerne være unikke, og Google vil ikke nødvendigvis give pluspoint. Det er også vigtigt at have en form for identifikation for kunderne, så de kan genkende ens brand. Hvis konkurrenternes titler er de samme som ens egne, vil man ikke kunne spille på præference hos kunderne. Hvis man derimod sørger for at ens firmanavn står til sidst i titlerne, ved kunderne altid hvilken hjemmeside de besøger, og kan senere genkende navnet i andre sammenhænge. Det kan også være med til at øge troværdigheden.

Som det jo er sagt så mange gange, ser Google bedst på de sider der er bygget op omkring kundens behov. En selvfølge, I know, men stadig vigtigt at pointere. Hvis man arbejder efter det, kan det ikke gå helt galt.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

runejensen:

Hvis f.eks. nøglesætningen er "Billige kontormøbler", vil jeg tilføje firmanavnet til sidst i titlen, så den f.eks. hedder "Billige kontormøbler - Firmanavn".

Jeg ville så vælge at kalde titlen noget a la: "Billige kontormøbler i træ lavet af afrikanske iværksættere". Selvfølgelig noget der giver lidt mere mening. Men titlen har virkelig meget at skulle have sagt, den mulighed SKAL bare udnyttes.

Hvilke muligheder har du for gode placering på longtail søgninger når du kun kalder din titel for "billige kontormøbler - firmanavn". Ikke lige så mange som din kloge konkurrent ;)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tak for forklaringen, der er, som jeg regnede med, den ville være. Vi er ikke enige, og det behøver vi heller ikke være.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)