Ja, som sagt, hvor hulen begynder jeg. Jeg vil gerne have optimeret min side, http://www.fmground.dk og har allerede nogle tanker omkring især SEO. Men jeg føler stadig jeg er på et begynder-stadie. Skal jeg ud og investere i SEO-LEX eller deMibs SEO 2.0 eller SEO FAQ? Eller kan jeg finde nogenlunde lige så god information på nettet uden at skulle betale for det (yes yes typisk iværksætter-snak, ikke at ville betale for noget I know ;))? Derudover har jeg tænkt på at afprøve AdWords da jeg har fået gavekort til det. Men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal begynde. Begreberne er ikke nødvendigvis totalt entydige synes jeg, så hvordan griber jeg det lige an? Jeg håber på ingen måde at folk gør arbejdet for mig her, vil bare gerne have et "skub i gang" :) |
jeg ville simpelthen tage det stille og rolig læse disse SEObøger lege lidt med søgeord optimering vælge evt. en søgeord ekspert Mikkel Demib eller en af de andre gode søgeord optimerings eksperter , lige til en gennemgang hvad der kan forbedres
Køre lidt adwords løbende
hastværk skal man ikke gøre har jeg efterhånden lært et par gange med nye hjemmesider , vis jeg havde vidste første gange jeg overtog en hjemmeside flash hjemmeside der ikke kan læse af google og hvilken problemer jeg ville få havde jeg ikke købt denne hjemmeside jeg har nu og 100.000 kr riger mindste