Hej Michael, |
Du kan komme langt for 5000 kr. Jeg vil personligt mene at man kan få meget online markedsføring for det. Jeg vil dog nok vælge at placere pengene på en omgang konverteringsoptimering.
Mvh.
Nikolaj
Hej Michael, |
Du kan komme langt for 5000 kr. Jeg vil personligt mene at man kan få meget online markedsføring for det. Jeg vil dog nok vælge at placere pengene på en omgang konverteringsoptimering. Mvh. Nikolaj |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Nu ved jeg ikke om det kan klares for 5.000,- Men jeg ville satse 100% på PR. En pressemeddelelse med overskriften "89% af danskerne stjæler software" (godt nok et tænkt eksempel, men jeg tror du forstår meningen.) ville helt sikkert blive trykt rundt omkring i relevante medier. Jeg vidste for eksempel ikke, at evalueringsudgaven var tidsbegrænset, og jeg tror mange andre har det på samme måde. Hvis du kunne få bare 1% af læserne af din historie til at købe programmet, har den tjent sig selv hjem mange gange. Blot en ide fra en, der ikke har særlig meget erfaring med markedsføring generelt.
Herre fedt indlæg. Super relevant..
|
Jeg ville bruge alle pengene på en billig tekst forfatter og så hver dag prøve og lave lidt mere på min side. i så lang tid som muligt da det kan give dig bedre placering på google. Lave en gruppe på facebook som omhandler kopi programmer og der igennem lave reklame for produktet. |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Det er lidt sent, så jeg har desværre ikke tid til at skrive nogle mere konkrete råd, men jeg kan rigtig godt lide måden du har opbygget siden på, så jeg vil lige dele et par af mine tanker omkring siden, så du kan have det med i dine overvejelser. ----- Hvis du sælger mere end 50 kopier af programmet hver måned, så er jeg overbevist om, at pengene er bedst brugt på at få flere af dine besøgende til at købe (konverteringsoptimering). Siden simple design er perfekt til at afprøve forskellige måder at forøge den procentdel af dine besøgende, som køber WinRar efter de er kommet ind på siden. Jeg ved ikke hvad prisleje for conversion optimization er, da det er en af de ting jeg ikke selv kan (vil) lade andre gøre for mig, men du kan uden tvivl komme et godt stykke for 5.000 kr., og hvis du sørger for at få det sat op som en multivariant test i Google Website Optimizer, så kan du nemt selv overtage det senere. ----- Hvis du kan afsætte 5-10 timer til at kigge på videoer, vil du helt sikkert få en masse ud af at investere i noget mousetracking software, så du kan se hvordan folk bevæger cursoren efter de er kommet ind på siden og om de f.eks. læser teksten, eller bare drøner videre for at finde ud af hvor de kan downloade programmet. |