Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YoungSurprice I/S skal have lavet hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino`er

Jeg startet en virksomhed med mine to partner Casper Bille og Morten Mærsk. Mit eget navn er Jonas Nørtoft Odder.

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

YoungSurprice er et nyt og innovativt firma, hovedsagligt målrettet mod de nordiske lande. Produktet er spillet  ”LateNight GAME”. Spillet skal gøre fester og andre sammenkomster ekstra sjove ved at forene traditionelle drukspil med moderne og mere niché drukspil – i ét overskueligt og let tilgængeligt spil – hvor alle reglerne og brikker m.m. er med i spillet.

Vi leder efter en der kan lave en hjemmeside for os, siden skal kun bruges til information om vores spil og firma! Prisen betyder noget da vores start kapital ikke er den største, så hvis det koster en formue så er det ikke os du skal lave busisnes med! :)

Hvis det har fanget din interesse så kan du kontakte mig på Jonas@odder-voss.dk

Hilsen Jonas Odder

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 147
Fra  Brickmedia Skrevet kl. 00:42

Hvilke funktioner skal den have ? 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:56

Hej Jonas.

Hvis du ønsker en løsning hvor i har adgang til at rette teksten selv skal i bruge et såkaldt CMS system.

Et sådanne system kan jeg leve, jeg kan også stå for designet af jeres side. samt hosting af sitet bagefter.

Da jeg selv er ny startet har jeg brug for lidt kunder som jeg kan referare til, og vi kan derfor finde en bedere pris end jeg oplyser på min hjemmeside.

Under mine Referancer er der selvfølgelig et par stykker mere, har bare ikke fået dem tilføjet. har så meget andet at se til.

Min side er SoftSign.dk

Send mig en pm eller en email så finder vi en løsning som passer til jeres behov.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 00:56

Hej Jonas,

Vi har et produkt, hvor I kan få en komplet køreklar hjemmeside til 5000,- kroner eksl. moms. Det inkluderer et CMS (så I helt selv og meget let kan redigere alt indhold), et unikt og professionelt design og en god søgemaskineoptimering.

Du kan læse mere om produktet og os på www.swiftmedia.dk, smide os en mail på info@swiftmedia.dk eller give os et kald i løbet af dagen på 5011 8111. 

Vi glæder os til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)