Hejsa. Håber der nogle som har forstand på ure og kan vurdere om denne ure er plantede/guld eller ren falsk ure? |
Det er helt sikkert ikke guld.. der er 10 til salg til køb nu pris ;-)
men falsk... er det en mærke vare ?
Hejsa. Håber der nogle som har forstand på ure og kan vurdere om denne ure er plantede/guld eller ren falsk ure? |
Okay. Så du mener uret er falsk? Kan det være guld plantede? så? |
Så længe at, der ik er registreret et trademark, som der krænkes, så kan der altså never ever aldrig nogensinde være tale om falske varer... |
Som jeg forstår dig af, er uret REAL?. Ville du selv uret er ægte?.
efter min syns punkt ser uret mest guldbelagt ud ind noget andet?
|
Du kan ik vurdere noget som uægte, hvis der ik er en mærkevarer, som krænkes... Det kræver et trademark, som de kopiere...
Det er jo så mere et spørgsmål, om uret er lavet af guld eller guldbelagt... Og svaret finder du vel i prisen... Ellers tjek hva guld koster pr gram pt, så regner du det hurtigt ud ;D |
Nu står der jo "Golld watch", men det er jo helt standard for ure med en "IP Gold" belægning, dvs. en ioniserinsgproces, som får et fint - i dette tilfælde guldfarvet - pulver til at binde sig til urkassen, som typisk er lavet af stål. Samme proces bruges til at lave sorte ure med - bare med et sort pulver. Jeg kunne ingen steder se at der står "genuine gold" og prisen indikerer jo heller ikke at det skulle være tilfældet. Venlig hilsen |