Er der nogen der har et firma eller kender et firma der har gode tilbud på at printe menukort til cafe og takeaway?
Har I brug for flere oplysninger om hvordan menukortet skal se ud, så smid mig en privat besked.
Jeg har fået et sted til at designe menukortet og skal have udprintet dem. Ca. 30-40 stk til Cafemenukort, som skal være af høj kvalitet og 500-1000 stk. afhængig af pris til takeaway menukort.
MediaMouse ligger godtnok i Allerød i Norsjælland (det tager 25-30 minutter at køre hertil fra KBH centrum). Så hvis du er frisk på en køretur, så er du velkommen til at komme forbi os og tage et kig på nogle muligheder.
Men jeg vil dog også sige ligeud at vi ikke er de billigste på markedet, set i forhold til nogle af de internet-baserede trykkerier - men der kan du jo så tilgengæld heller ikke lige komme forbi og sige hej .
Hvis du har lyst til at besøge os, så ring endelig på forhånd og check om der er nogen her og har tid. Du kan alternativt også sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk , så sender jeg gerne nogle fysiske prøver til dig, så du slipper for at skulle ud og køre.
God kvalitet og billigt hænger ikke skide godt sammen i den branche.
Men du kan jo tjekke kopiservice.dk De levere god kvalitet ift. digitalprint. Hvis du skal ha' mere end 1000 stk får du den bedste kvalitet ved offsettryk.