Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger......

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

……Forhandlere, Freelancere, Sælgere til et nyt og unikt koncept i Danmark. Produkterne er trådløse 3G kameraer, som har sit eget SIM-kort, uanset hvor man befinder sig med sin mobiltelefon, kan man ringe kameraet op og ”live” se og høre hvad der sker i lokalet hvor kameraet er placeret.

Man kan tilslutte bevægelsessensorer (såkaldte PIR sensorer) som fungerer via Bluetooth, så hvis der sker bevægelse i lokalet, ringer kameraet dig op og du kan ”live” se og høre hvad der sker i lokalet.

Markedet og mulighederne i Danmark er ekstrem store for disse forskellige 3G kameraer. Vi har kameraer som kan indbygges i f.eks., billeder, radioer og vægure, til kameraer som kan bruges til udendørs brug. Kort sagt kan man lave sin egen overvågning som man vil.

Alle produkterne produceres i England og er i meget høj kvalitet.

Markedet indenfor overvågning er i dag i stor vækst, sammen med markedet for mobiltelefoner og tilbehør. Hvilket gør konceptet helt unikt med utrolig store salgsmuligheder.

Lyder det spændene, så send os en mail på kontakt@fynbosikring.dk med oplysninger om dig selv og hvad du mener at kunne gøre for dette koncept i Danmark.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:13

Hej Fynbo!

Nu kan jeg godt se, at du søger forhandlere - men kan man også blot købe et enkelt eller to af dig?

Udfra det du beskriver lyder det som noget jeg måske godt kunne bruge på et mindre lager. Selvfølgelig vil jeg gerne høre lidt mere om det, hvis det kan lade sig gøre.

Skriv gerne en PB

Mvh

Birger

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:17

Vi prøver lige at smide den op i luften igen Big Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)