jeg har ikke en skid forstand på affiliate netværk, men hvis en % del af ens salg går til dem der administrerer mine banner annoncer eller hvad det er affiliate arbejder med, så kan jeg godt se de vil have mange besøgende før de går ind i det. tror jeg skal have en snak med nillerrune så jeg kan forstå hvordan disse arbejder vh T |
Thomas Clausen:Andreas Lolk:Thomas Clausen:Nillerrune:Hvilke netværk talte du med?
Lara fra affiliatewindow.com
hun vil kontakte mig senere for at høre om jeg har fået flere besøgende
vh T
Jeg kan ærlig talt ikke se, hvad antallet af besøgende har at sige?...
jeg har ikke en skid forstand på affiliate netværk, men hvis en % del af ens salg går til dem der administrerer mine banner annoncer eller hvad det er affiliate arbejder med, så kan jeg godt se de vil have mange besøgende før de går ind i det.
tror jeg skal have en snak med nillerrune så jeg kan forstå hvordan disse arbejder
vh T
Der er flere af de store netværk som ikke tager "små" affiliate programmer ind på deres netværk - AffiliateWindow, Buy.at. CJ og TD i UK er nok dem som jeg mest har oplevet det med. Men tag en snak med http://uk.omgpm.com eller affiliatefuture, så er jeg ret sikker på at du godt kan komme i gang i UK selvom jeg ikke kender dine besøgstal.
Grunden til at de ikke tager små programmer ind er at det kan tage en masse arbejde at få disse programmer i gang og hvis de har tvivl om det vil lykkes så siger de tit nej da de helst ikke vil smide annoncører af deres netværk eller bare tage en fat beløb hver måned uden at kunden er tilfrends.
@Thomas bare hiv fat i mig når det passer dig, er på mobilen man-tors.