Hej Mikkel.
jeg kan se en del interessenter allerede har været på banen, men det undrer mig at ingen har stillet dig det spørgsmål:
- Hvad betyder "blandt de bedste i landet til at designe webshops"
Det virker på dine svar længere nede, at det kun handler om din subjektive mening om designene - altså om du synes de ser professionelle ud.
Jeg er sikker på at hvis dwarf laver et design til 150k, så er der mange flere facetter med i spil, end Rasmus' køreklar magento shop til 9.999 - Det hænger ikke sammen at sammenligne på dette grundlag
Jeg ville til enhver tid mene, at et gennemtestet og gennemtænkt webdesign, hvor der er lagt en del timer i informationsarkitektur, brugertests, brugerundersøgelser, kundeundersøgelser m.m. til 150.000 er mange gange mere værd for et seriøst, engageret firma, end "bare" et design.
Og det er vel også noget som skal tages op til vurdering, når man er ude efter "de bedste"
Jeg ved jo også at min kollega Benjamin Gundgaard - Customersense.dk - bygger webshops fra bunden, men brugerens oplevelse i centrum... det er nok noget af det som jeg også mener er det klart vigtigste. Der er designet blot et værktøj.
Så har du i hvert fald min ydmyge mening :)