Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg toppen af poppen?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

sammenliner i ikke stadig pærer og bananer ?

der er vel himmel vis forskæld på Custom webshops og shops der kører på Dandomain platform(eller andre for den sags skyld) eller er jeg forkert på den ?
jeg mener at de færdig syede shops er vel ret låst i hvad man kan, og dermed ikke sagt at det ikke er nok for den løsning der her spørgers til. ? 

alt er der også T3cms.dk de laver custom TYPO3 webshops

Hej Jacob.

Vi taler udelukkende om design her :-)

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:58

Jacob Ipsen:
sammenliner i ikke stadig pærer og bananer ?

Jacob Ipsen:
alt er der også T3cms.dk de laver custom TYPO3 webshops

Typo3 er ved at være et forældet cms, Magento er toppen af poppen når vi snakke shopsystemer. Hvem sammenligner pærer og bananer Wink

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:39

Hej Mikkel

Når du nu skriver "generelt", så bør de store bureauer nok udgøre en stor del af din "toppen-af-poppen"-liste. De er nok ikke så meget fremme her på Amino, men de har nogle særdeles kreative mennesker ansat. Derfor koster de også en halv bondegård.

Dbh. Aleksander :-)

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 09:52

Vi har arbejdet sammen med Wølund og Wraae og de er super dygtige. Vores nye design vil være online primo maj måned og der kan I allerede nu begynde, at glæde jer Stick out tongue Vi er i hvert fald meget tilfredse med udfaldet.

Prisen ligger i samme boldgade, som mange af de andre webbureauer I nævner. MEN... WogW rådgiver og vejleder igennem hele processen, hvilket er helt i top. Kan varmt anbefale at tage kontakt til W&W aka Ehandelsbureauet.

/Larsen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 20:29

Hej Mikkel. 

jeg kan se en del interessenter allerede har været på banen, men det undrer mig at ingen har stillet dig det spørgsmål:

• Hvad betyder "blandt de bedste i landet til at designe webshops"

Det virker på dine svar længere nede, at det kun handler om din subjektive mening om designene - altså om du synes de ser professionelle ud. 

Jeg er sikker på at hvis dwarf laver et design til 150k, så er der mange flere facetter med i spil, end Rasmus' køreklar magento shop til 9.999 - Det hænger ikke sammen at sammenligne på dette grundlag

Jeg ville til enhver tid mene, at et gennemtestet og gennemtænkt webdesign, hvor der er lagt en del timer i informationsarkitektur, brugertests, brugerundersøgelser, kundeundersøgelser m.m. til 150.000 er mange gange mere værd for et seriøst, engageret firma, end "bare" et design. 

Og det er vel også noget som skal tages op til vurdering, når man er ude efter "de bedste"

Jeg ved jo også at min kollega Benjamin Gundgaard - Customersense.dk - bygger webshops fra bunden, men brugerens oplevelse i centrum... det er nok noget af det som jeg også mener er det klart vigtigste. Der er designet blot et værktøj. 

Så har du i hvert fald min ydmyge mening :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)