Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino og Google rangering

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til SEO-eksperterne herinde.

Jeg har forstået det sådan, at linket til ens egen hjemmeside på selve ens profil ikke længere har nogen betydning for sitets rangering på Google? Er dét korrekt? At det nu kun er linket i de enkelte indlæg, jeg skriver, der har betydning for min rangering? Hvis ja, har disse indlæg så ikke minimal betydning for, hvor højt jeg kommer til at ligge?

Dbh

Thomas Thomsen   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:46

Jeg er ikke SEO ekspert, men har du udfyldt 80% af din profil og/eller er plusmedlem, så kan Google læse din profilside og du kan derved få linkjuice fra de links du smider i din profil. Husk at du kan linke til din profil og derved øge værdien af de links du har i profilen Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:54

Selvfølgelige betyder det lidt for google rangering med  indlæggende  ,med betydning er dog nok ikke det vilde , med hovedgrunden er at vi hjælper hinanden herinde , med forskellige råd Yes jeg har fået flere gode råd her på amino.dk og jeg håber nogle kan bruge mine råd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:16

Der er ikke brugt nofollow i profilerne, så der skulle ikke være problemer med manglende linkjuice :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:41

Hej Erik,

Kan jeg få dig til at uddybe det en anelse - ikke så stærk til SEO! :-)

Thomas

www.tt-tekstforfater.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:15

Hej Erik,

Thomas

www.tt-tekstforfater.dk

Nogle sites sætter no follow efter deres udgående links, hvilket betyder at søgemaskinerne ikke skal crawle videre ad den vej. Derfor får man ikke linkjuice på sådanne links, det er dog ikke tilfældet her på Amino. Det du skal være opmærksom på er at Amino har lukket adgangen for søgemaskiner til de profiler der enten ikke har udfyldt minimum 80% eller ikke er plus brugere - Har søgemaskinerne ikke adgang, så er der heller ingen linkjuice.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:18

TT Tekstforfatter:

Du skriver at du har hørt, at links i en profil ikke har værdi. Hvis links ikke skal have værdi, så skal de markeres med "nofollow".
Se mere her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nofollow

Men din aminoprofil har ganske normale links, uden nofollow, så de tæller også med i det store linkregnskab :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:25

Hovsa, Nicolaj kom lige med en vigtig pointe, som jeg ikke havde opdaget.

Din profil:
http://www.amino.dk/members/TT-Tekstforfatter/default.aspx
er ikke synlig for søgemaskinerne, så du får ingen linkjuice :-(

Jeg kunne fint se profilen, fordi jeg var logget ind, og derfor opdagede jeg ikke at der var lukket af for "anonyme krystere", som Thorborg vist plejer at kalde personer der ikke er logget ind ;-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:25

Du har ret i det med nofollow - men TT-Tekstforfatters profilside er jo ikke i Googles indeks, så den er nytteløs i forhold til linkværdi lige nu.

TT: Få din profil udfyldt færdig og alt det der. Så hjælper den side dig også - men ikke før ;-)

Opdateret: Du kom mig i forkøbet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:49

Ok, tak for svar til jer alle. :-)

Jeg har flere gange forsøgt at oploade et billede af mig selv, men uden held. Jeg har læst, at andre har haft det samme problem. Noget jeg kan gøre?

Thomas    www.tt-tekstforfatter.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)