Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til proteinpower.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

Jeg har været med til at oprette en ny webshop til salg af kosttilskud (proteinpulver, kreatin osv.) samt træningsudstyr.

Besøg shoppen på ProteinPower.

Jeg ville blive rigtig glad for al den feedback, I kan komme med.

Sitet er operationelt.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 08:36

Lækkert og tillidsvækkende Design.:)

Hvis jeg en dag skal købe protein, skal jeg husk din webshop..:)

Held og lykke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:32

lækker hjemmeside Yes

titlen laves bedre mere sigende og sælgende gerne på 67 tegn der vises på google husk unikke på alle undersider .

jeg mener denne her <title> Protein Power </title>

kigget på koden den ser mystisk ud , jeg mener denne her f.eks. r <meta name="robots" content="NOINDEX,NOFOLLOW" /> jeg mener det betyder at siden ikke bliver indekset i google ? jeg er ikke kode ekspert.

jeg ville lave en kontaktformular på kontaktsiden , ikke alle har out look ekspress på deres computer

mit telefon nummer og cvr. nummer ville jeg ligge på alle undersider det skaber troværdighed og man kan hurtigt se kontakt nummer

for søgemaskine ville jeg lave blog som nyheds siden derved kan folk abonner på jeres nye produkter og dette giver også mere tekst til søgemaskine

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:45

Hi are all the products regulated in denmark. Are there rules as to which healthe fitness products you can sell in denmark?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 10:56

Spændende side, let og overskuelig!

Nu kender jeg kun minimalt til de produkter i sælger, men på de produkter jeg var inde, var der jo en udførlig beskrivelse, dejligt.

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.fitnessnord.com Skrevet kl. 23:04

Hej Ina;

Det er jeg glad for du synes, vi har nemlig lagt meget arbejde i produktbeskrivelserne.

Hvis i har noget negativt i kan sige om siden, vil vi meget gerne høre om det så vi kan tage det til betragtning.

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.fitnessnord.com Skrevet kl. 23:07

Tak for din respons Mikael;

Vi har fået rettet problemet du påpegede med indeksering.

En blog kunne ikke være en hel dum ide, jeg kunne forestille mig at google ville se positivt på at brugere kunne kommentere på

Vi har faktisk allerede oprettet en artikeldatabase, som vi løbende vil opdatere med gratis informationer til kunderne.

En kontaktformular kunne måske også være en god ide.

Tilmeldt 28. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:33

Ser ud, som en rigtig god side. Det er de største mærker i markedsfører, og i markedsføre også med mange forskellige smags varianter, hvilket jeg syntes er et kæmpe plus Big Smile

Undrer mig dog lidt over i ikke umiddelbart har en form for affiliate/partner program. Mig og min CO-worker arbejder i øjeblikket med at lave en hjemmeside, som vil fokusere på styrke- og muskeltræning, samt udholdenhed og vægttab. Vi kunne godt overveje at annoncere for jer, hvis i har et affiliate/partner program

Venlig Hilsen,
MUDDI

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)