titlen laves bedre mere sigende og sælgende gerne på 67 tegn der vises på google husk unikke på alle undersider .
jeg mener denne her <title> Protein Power </title>
kigget på koden den ser mystisk ud , jeg mener denne her f.eks. r <meta name="robots" content="NOINDEX,NOFOLLOW" /> jeg mener det betyder at siden ikke bliver indekset i google ? jeg er ikke kode ekspert.
jeg ville lave en kontaktformular på kontaktsiden , ikke alle har out look ekspress på deres computer
mit telefon nummer og cvr. nummer ville jeg ligge på alle undersider det skaber troværdighed og man kan hurtigt se kontakt nummer
for søgemaskine ville jeg lave blog som nyheds siden derved kan folk abonner på jeres nye produkter og dette giver også mere tekst til søgemaskine
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ser ud, som en rigtig god side. Det er de største mærker i markedsfører, og i markedsføre også med mange forskellige smags varianter, hvilket jeg syntes er et kæmpe plus
Undrer mig dog lidt over i ikke umiddelbart har en form for affiliate/partner program. Mig og min CO-worker arbejder i øjeblikket med at lave en hjemmeside, som vil fokusere på styrke- og muskeltræning, samt udholdenhed og vægttab. Vi kunne godt overveje at annoncere for jer, hvis i har et affiliate/partner program