Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP og Joomla!/WordPress. Er du f.eks. studerende og mangler en reference/noget arbejde ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan jeg måske hjælpe dig, hvis du kan hjælpe mig. Jeg har et meget sparsomt budget, men skal have lavet en hjemmeside i Joomla! Udover opsætning af Joomla!, skal der laves noget speciel tilretning (PHP), så den integrerer med et andet system (Forholdsvist simpelt har jeg fået fortalt).

Det er ikke strengt nødvendigt at du kan lave design, det er meget mere vigtigt at du kan kode i PHP og tilrette Joomla!. Hvis du også kender til, eller vil sætte dig ind i principperne for SEO er det absolut et plus.

Jeg forventer med tiden at få yderligere projekter....

Skriv gerne en PM med lidt info om dig selv og hvad du kan evt. med referencer.

Systemet hostes iøvrigt på egne Windows 2008 R2 servere med IIS 7.5, som du vil få RDP adgang til...

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:29

Du kan jo prøve at oprette den herinde på Amino freelancer og i den kommercielle tråd på det danske forum på joomla.org.

Derudover har jeg også god erfaring med at bruge getafreelancer.com - her vil du som oftest få kontakt til udenlandske programmører og mange af dem er ganske kompetente til Joomla og villige til at arbejde til en pris, der ligger langt under prisen for danske Joomla programmører. Kig evt. efter folks rating derinde - der findes mange, som har mange rigtig gode referencer og som du samtidig kan få til under 200kr i timen. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 15:24

Et godt råd ville være at oplyse hvad det er for et system som du ønsker joomla skal kunne snakke med, på den måde ved folk om de skal skrive et plugin/extension til joomla som ville kunne klare denne opgave. samt hvad du havde tænkt dig at prisen for denne opgave ville være.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:38

IT-Konsulenten:
Jeg har et meget sparsomt budget, men skal have lavet en hjemmeside i Joomla!

IT-Konsulenten:
Systemet hostes iøvrigt på egne Windows 2008 R2 servere med IIS 7.5, som du vil få RDP adgang til...

Et meget sparsomt budget og egne windows servere?! Hmm der er noget der ikke helt stemmer her Smile

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:54

Rasmus Lindgren:
Et meget sparsomt budget og egne windows servere?! Hmm der er noget der ikke helt stemmer her Smile

Hej Rasmus,

Der ramte du faktisk hovedet på sømmet. Licenserne til Windows er så dyre, at jeg ikke har det store at gøre godt med. De er købt og betalt ved kasse 1 ! Så jo, det stemmer fint overens....

Man skal se dette projekt som et samarbejde, der med tiden kan blive givtigt for begge parter. Jeg har en del ideer til projekter ifbm. dette projekt, som der kan arbejdes videre med.

I øvrigt, så lyder det sådan at jeg ikke kan betale, det kan jeg skam. Det er bare ikke et projekt man skal forvente at tjene kassen på, hvorfor det vil være fint for f.eks. en studerende. Allerhelst vil jeg jo gerne have det superprof. webbureau til at lave det for mig. Men det har jeg desværre ikke råd til, og det må jeg selvfølgelig forholde mig til, hvorfor jeg er mere realistisk og søger en studerende

Jeg vil tro vi snakker en 2 ugers arbejde til måske 1 uges pris, men det er et gæt, for jeg ved det ikke, for jeg har ikke forstand på at programmere PHP...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)