Så kan jeg måske hjælpe dig, hvis du kan hjælpe mig. Jeg har et meget sparsomt budget, men skal have lavet en hjemmeside i Joomla! Udover opsætning af Joomla!, skal der laves noget speciel tilretning (PHP), så den integrerer med et andet system (Forholdsvist simpelt har jeg fået fortalt). Det er ikke strengt nødvendigt at du kan lave design, det er meget mere vigtigt at du kan kode i PHP og tilrette Joomla!. Hvis du også kender til, eller vil sætte dig ind i principperne for SEO er det absolut et plus. Jeg forventer med tiden at få yderligere projekter.... Skriv gerne en PM med lidt info om dig selv og hvad du kan evt. med referencer. Systemet hostes iøvrigt på egne Windows 2008 R2 servere med IIS 7.5, som du vil få RDP adgang til...
|
Du kan jo prøve at oprette den herinde på Amino freelancer og i den kommercielle tråd på det danske forum på joomla.org.
Derudover har jeg også god erfaring med at bruge getafreelancer.com - her vil du som oftest få kontakt til udenlandske programmører og mange af dem er ganske kompetente til Joomla og villige til at arbejde til en pris, der ligger langt under prisen for danske Joomla programmører. Kig evt. efter folks rating derinde - der findes mange, som har mange rigtig gode referencer og som du samtidig kan få til under 200kr i timen.