Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

årsregnskab. -100000 kr for 2009 - men 15 dage senere + 80.000 kr. Hvad skal jeg skrive ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej peter

så du mener at jeg godt kan sige at den dag en kredit nota dukker op og betalings dagen er der ( og jeg selvf. får mine penge ) det er betalingsdagen ?

Synes jo det gir mere mening for sådan en som jeg :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Ja...som nævnt kører jeg princippet for flere kunder uden at have problemer med SKAT.

/peter

Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 23:19

FANTASTISK

meget nemmere
omend jeg ikke bryder mig om de minus 100.000 kr på selvangivelsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21

Henrik...i teorien ja.

Jeg har prøvet at køre efter "et periodiseringsprincip"...men idet beløbene/leads bliver ændret adskillige gange

inden de kommer til udbetaling...er det en næsten umulig opgave.

Især når man har kunder, der tjener millionbeløb på affiliate.

/peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:29

Peter,

Jeg er ikke uenig - og jeg tror faktisk også at Tonny - vil være enig i den praktiske indgangsvinkel til periodiseringen. (??)

Uden at forklejne nogles evner ud i regnskab så vil en konsekvent periodisering for affiliatekunder tvinge dem lige i armene på revisor for at holde styr på dette.

Omvendt kan du ikke også finde en emsig skattemedarbejder, der vil synes det er sjovt at få regnskabet periodiseret korrekt - specielt hvis det kan fremrykke en beskatning. Jeg ved godt at der kun er tale om periodisering, men selv  det har tidligere været "ændringer" som SKAT er blevet målt på.....

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Henrik Krogh:

Peter,

Jeg er ikke uenig - og jeg tror faktisk også at Tonny - vil være enig i den praktiske indgangsvinkel til periodiseringen. (??)

Uden at forklejne nogles evner ud i regnskab så vil en konsekvent periodisering for affiliatekunder tvinge dem lige i armene på revisor for at holde styr på dette.

Omvendt kan du ikke også finde en emsig skattemedarbejder, der vil synes det er sjovt at få regnskabet periodiseret korrekt - specielt hvis det kan fremrykke en beskatning. Jeg ved godt at der kun er tale om periodisering, men selv  det har tidligere været "ændringer" som SKAT er blevet målt på.....

Henrik

Ja, så kom du førstYes

Til trådstarter - Vær opmærksom på Henrik's indlæg, så du er forberedt.

Hilsen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:23

Peter - Revisor:

Henrik...i teorien ja.

Jeg har prøvet at køre efter "et periodiseringsprincip"...men idet beløbene/leads bliver ændret adskillige gange

inden de kommer til udbetaling...er det en næsten umulig opgave.

Især når man har kunder, der tjener millionbeløb på affiliate.

/peter

Jeg kører det som foreslået - netop på grund af mulige ændringer som f.eks. annullering af leads. Det var dog ikke sådan hun mente det skulle gøres på Skattecenter Struer, men hvad ved hun om det Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vanløse
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 20:07

Er der mon nogen der kunne anbefale en revisor der kunne lave mit års regnskab måske ?
Det er simpelhen verden mest simple.
300 posteringer tror jeg - alt er sådan set: google adwords udgift / affiliate indtægt / firma telefon :)

Tænker det er meget meget bedre lige at have en der faktisk har lavet det for en ? :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24

Hej Nooze!

Jamen det kan jeg sagtens lave.

Har en del kunder indenfor affiliate...og er godt kendt mht. de forskellige problemstillinger.

Du kan maile til mig på info@ppconsult.eu

/peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:11

noooze:

Er der mon nogen der kunne anbefale en revisor der kunne lave mit års regnskab måske ?
Det er simpelhen verden mest simple.
300 posteringer tror jeg - alt er sådan set: google adwords udgift / affiliate indtægt / firma telefon :)

Tænker det er meget meget bedre lige at have en der faktisk har lavet det for en ? :) 

Ja, og måske mere end du tror,

Du kan da evt. kontakte mig, så kan vi da få en drøftelse af forholdene til en start.

Hilsen

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)