Hvilke andre faktorer gør sig gældende i forhold til de 3 sites? Kunne de tikke tænkes, at når nu du er villig til at smide penge efter det ene site i form af AdWords, at der måske er gjort lidt mere ud af indholdet og der måske linkes bedre eller mere til netop det domæne?
Diskussionen har stået på i årevis og jeg er lidt af blandet holdning, men jeg tror ikke bare du kan stille det op på den måde dér...
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Typisk vis du har site med bruger du gerne vil have der kommer hurtig i gang , kan det få brugerne på siden opdatere deres mere annoncer inden på siden ,jo mere folk opdatere inden på siden , google elsker ændringer og opdateringer , og den øget aktivet inden på siden , kan være lige det eneste der lige giver nogle ekstra gider op rette annoncer inden på siden ,
Vis det er dig selv der opdatere siden har det ingen betydning , kun vis du ved nu betaler du for masse klik der kommer ind på side derfor må alt være perfekt , vis det ikke på virker på dig , at du betaler eller ej vil jeg sige det ingenting har at sige
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows