Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver Google (SEO) goodwill for AdWords og Adsense?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Uden at have noget som belæg for min tanke, skriver jeg dette.

Giver Google lidt plus til en på organisk hvis man fyre penge efter Adwords eller har Adsense installeret på ens hjemmeside?

Jeg tror de gør - da jeg ser tydeligt fremgang på 1 ud af 3 sites, hvor kun den ene har kørt Adwords + Adsense Smile 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:46

Du kan ikke bare stille det op sådan :)

Hvilke andre faktorer gør sig gældende i forhold til de 3 sites? Kunne de tikke tænkes, at når nu du er villig til at smide penge efter det ene site i form af AdWords, at der måske er gjort lidt mere ud af indholdet og der måske linkes bedre eller mere til netop det domæne?

Diskussionen har stået på i årevis og jeg er lidt af blandet holdning, men jeg tror ikke bare du kan stille det op på den måde dér...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:01

Hvad google adwords kan betydeYes mener jeg

Typisk vis du har site med bruger du gerne vil have der kommer hurtig i gang , kan det få brugerne på siden opdatere deres mere annoncer inden på siden ,jo mere folk opdatere inden på siden , google elsker ændringer og opdateringer , og den øget aktivet inden på siden , kan være lige det eneste der lige giver nogle ekstra gider op rette annoncer inden på siden ,

Vis det er dig selv der opdatere siden har det ingen betydning , kun vis du ved nu betaler du for masse klik der kommer ind på side derfor må alt være perfekt , vis det ikke på virker på dig , at du betaler eller ej vil jeg sige det ingenting har at sige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)