Hej Mikkel
Det ser rigtig spændende ud, og video på nettet kan vi jo ikke få nok af ;0)
Du får lige mine kommentarer:
Introen er for lang, og den fortæller ikke noget før til sidst, det ville være oplagt at lave en intro der fortæller en kort historie også, noget med en masse informationer, en lup der søger osv.
Som du også selv er inde på så skal der kun være en person i billedet, når der ikke er nogen dialog eller opfølgende spørgsmål.
Mikrofonen skal væk, men det kan jeg også forstå at den er :o)
Jeg er ikke vild med greenscreenen - når du sidder med det setup som du gør, så ville jeg mene du burde undgå at bruge en greenscreen, den keying process du går igennem fjerner ikke kun baggrunden men tager også information ud af det billede der er tilbage, du vil kunne give billedekvaliteten en tand mere op hvis du satsede på et storformat print som baggrund, eller måske et bagprojektions lærrede hvis den skal kunne være dynamisk.
Jeg vil også lige sige at det er super super amerikansk - det er jo både godt og ondt, det kan være et valg, men hvis det 100% er målgruppen så er det helt fint.
Selve spørgsmål delen er meget kort og overfladisk, det kunne være fint med det hurtige svar og så slutte med et ekspert tip til slut, et eller andet der viser at du er en mand der ved hvad han snakker om!
Glæder mig til at se mere.
/Meik