Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wp e-commerce

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon der er en ekspert her som, ved hvad der skal angives som "Transaktions information URL" under butiksindstillinger i Wp e-commerce. Jeg mangler en side som e-pay betalingsgatewayen kan vende tilbage til og få afsluttet ordren og sende e-mail til kunden.

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 14:39

Jeg fik selv løst problemet. så nu er den nye boghandel snart klar. Der er afsendt ansøgning til PBS i dag.

Boghandlen kan ses her: www.2verdenskrig-boghandel.dk

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 18:57

Hejsa.

Jeg vil anbefale dig at rette "opdatere" til "opdatereR" (den meddelelse der kommer når vare lægges i kurven).

og

Leverings adressen er den samme som faktura adressen

Der ville jeg skrive:

"Leveringsadressen" og "fakturaadressen". Hvis du ikke kan li' det - så skriv bindestreg i stedet for mellemrummet.

Virker din betaling med dankort og må jeg indtaste en fiktiv ordre for at se hvordan man skal indtaste kort-info?

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 19:05

Tak for de gode råd. Der er sikkert mange andre ting som jeg skal have rettet, jeg har ikke læst korrektur endnu. Så sig endelig til hvis du opdager mere.

Betalingsgatewayen til Dankort er stadig i test-mode, så prøv endelig, der skal ikke indtastes kortinformationer (er udfyldt)

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 12:21

Hej Kim

Interessant at lave en så specifik boghandel. Det er i hvert genkendeligt, hvad man finder hos dig :-)

Der sker et eller andet med din prisangivelse. Ved ikke om det er browserspecifik (læser via google chrome) men fragtprisen står over linien med "fragtpris", hvilket forvirrer da det ser ud som om der er to forskellige priser på bogen.

Alt det bedste
sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 12:43

Hej Sophie

Tak for din hjælp. Jeg har ændret "Forsendelse" til "Fragt", så er der bedre plads på linien. Det så heller ikke for godt ud i Firefox

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:21

Nu ser det rigtigt ud her. :-)

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Skrevet kl. 17:09

PBS har allerede godkendt siden, så der er en kontrakt på vej til underskrift. Big Smile

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:34

Kim F. Rasmussen:

Mon der er en ekspert her som, ved hvad der skal angives som "Transaktions information URL" under butiksindstillinger i Wp e-commerce. Jeg mangler en side som e-pay betalingsgatewayen kan vende tilbage til og få afsluttet ordren og sende e-mail til kunden.

Hej Kim!

Kan du huske hvordan du fik løst dit problem??

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)