For at putte noget malurt i bægret, så kan jeg ikke li den. Der er simpelthen alt for mange farver, der peger hver sin retning og skriger til hinanden. Jeg så gerne en mere rolig shop, hvor øjnene hvilede. Man kunne f.eks. gøre den nederste footer sort, så den matchede rester af footeren og så fjernede den lysegrå breadcrumb linje. Fokuser kun på lilla og grøn - selvom jeg syntes, de skriger til hinanden.
Titlen kan forbedres sæt et enkel sigende ord i titlen forskellige på hver undersiden der siger hvad du kan købe af kvinde ting på denne underside folk google elsker at klikke på links man nemt kan se hvad er på ,jeg mener denne her title <title> Kvindeting.dk </title>
Husk google læser op til 67 i titlen udnyt dette
Ekstra indhold til søgemaskinerne ville jeg lave en nyheds side , google elsker masser af undersider med unikt indhold
CVR nummer og telefon nummer ville jeg sætte øverst på kontaktsiden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes, at din side er overskuelig uden alt for mange ting på forsiden, dejligt :)
Men jeg synes, at det er en skam, at billederne er omringet af en hvid baggrund, mens baggrunden på siden toner over i det lilla. Det gør, at baggrunden bliver brudt.
Jeg har også ændret titlen på side, så den ikke kun hedder Kvindeting.dk - men er spicet lidt op.
Vil i nærmeste fremtid have lavet mere tekst generelt, på produkterne og under kategorierne, så der bliver mere unik tekst til søgemaskinerne.
Så har jeg skiftet til listevisning af produkter under kategorierne i stedet for tabelvisning, hvad synes I om det?
Før kom der 3 produkter på række, hele vejen ned. Nu hvor der er listevisning kan man også se Leveringstiden på den enkelte varer uden at skulle klikke ind på varen.