Hej med jer,
Har en nyopstartet webshop, den er ikke helt klar, men vil selvfølgelig gerne have feedback.
Der mangler stadig dankortbetaling og nogle flere produkter, men det kommer
Ris, ros og idéer modtages med kyshånd! |
Hej med jer,
Har en nyopstartet webshop, den er ikke helt klar, men vil selvfølgelig gerne have feedback.
Der mangler stadig dankortbetaling og nogle flere produkter, men det kommer
Ris, ros og idéer modtages med kyshånd! |
Kvindeting.dk
Kvindeting.dk
Mærkeligt - Sådan ser den slet ikke ud på min skærm. |
Kvindeting.dk
Jeg sidder på MAC - og der er ingen problemer i Firefox, Safari eller Chrome. Dog syntes jeg måske at nogle af billederne bliver "mørke" og svære at se i forhold til dem der fritlagt. |
Okay, tænker du på de store billeder øverst på forsiden der skifter, i forhold til produktbillederne nedenunder? |
Kvindeting.dk
Ja det ser underligt ud på min browser .Jeg bruger IE 7. Gid alle browser overholdte de gældende regler, så man ikke behøvet justerer css koden for at vise siden korrekt i al de forskellige browser som nu eksisterer! Pisse Irriterende
|
Okay jeg er ikke inde i alt det tekniske
Men hvis der er andet som ikke har noget med browseren at gøre, så sig endelig til. |
Kvindeting.dk
Jeg er ikke nogen kvinde, men ligner en side kvinder godt kunne finde på at købe. Fint design. |
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
IE 7 er altid problemet! |
Vh Bjarke.