Hej, Jeg har et ønske om at etablere mig som søgemaskine-mand indenfor de nærmeste år. Jeg har et stort kendskab til området, og har de seneste år arbejdet i en et webbureauet hvor jeg har rådgivet kunder på området, samt holdt oplæg om online markedsføring. Jeg vil enormt gerne have et første projekt, hvor jeg kan få en god reference samt sparring på processen. Derfor vil jeg gerne tilbyde min services til en enkel virsomhed. Alt efter opgavens omfang kan det enten være gratis(meget lille opgave), eller 100% performance-baseret. Mine krav til dig/Jer er: Jeg har valgt at være anonym her, men vi mail kan vi tale nærmere, hvorefter vi kan tage et møde. Såfremt du/I er interesseret i at skabe nogle gode resultater så kontakt mig på seotilbud@gmail.com. Tak for din tid! |
Mange tak for de henvendelser der har været allerede. Jeg har modtaget fem mails - Det sætter jeg stor pris på. Jeg har kontaktet Jer!
Jeg vil gerne have et par stykker mere, så hvis du er interesseret, så giv lyd fra dig!
God aften!