Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tilbydes gratis eller performance-baseret

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et ønske om at etablere mig som søgemaskine-mand indenfor de nærmeste år. Jeg har et stort kendskab til området, og har de seneste år arbejdet i en et webbureauet hvor jeg har rådgivet kunder på området, samt holdt oplæg om online markedsføring.

Jeg vil enormt gerne have et første projekt, hvor jeg kan få en god reference samt sparring på processen.

Derfor vil jeg gerne tilbyde min services til en enkel virsomhed. Alt efter opgavens omfang kan det enten være gratis(meget lille opgave), eller 100% performance-baseret.
Jeg kan garantere en møgbillig pris, som er afhængig af resultatet.

Mine krav til dig/Jer er:
- I tager aktiv del i processen
- I er interesseret i at give løbende sparring
- I er parat til et et professionelt forløb over 3-6 måneder
- I ønsker oprigtigt gode placeringer i søgemaskinerne, og er parat til at bruge tid på opgaven

Jeg har valgt at være anonym her, men vi mail kan vi tale nærmere, hvorefter vi kan tage et møde.

Såfremt du/I er interesseret i at skabe nogle gode resultater så kontakt mig på seotilbud@gmail.com.

Tak for din tid!

Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:48

Mange tak for de henvendelser der har været allerede. Jeg har modtaget fem mails - Det sætter jeg stor pris på. Jeg har kontaktet Jer!

Jeg vil gerne have et par stykker mere, så hvis du er interesseret, så giv lyd fra dig!

God aften!

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 19:56

Hej SEOtilbud,

Jeg siger Aldrig Neeej til Gratis ting/tilbud.

Hvis du har lyst må du hjerteligt gerne SEO optimerer http://OpretAlt.dk

Jeg kan gengælde det ved at have en link til dig stående på forsiden..:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:22

SEOtilbud:

Hej,

Jeg har et ønske om at etablere mig som søgemaskine-mand indenfor de nærmeste år. Jeg har et stort kendskab til området, og har de seneste år arbejdet i en et webbureauet hvor jeg har rådgivet kunder på området, samt holdt oplæg om online markedsføring.

Jeg vil enormt gerne have et første projekt, hvor jeg kan få en god reference samt sparring på processen.

Derfor vil jeg gerne tilbyde min services til en enkel virsomhed. Alt efter opgavens omfang kan det enten være gratis(meget lille opgave), eller 100% performance-baseret.
Jeg kan garantere en møgbillig pris, som er afhængig af resultatet.

Mine krav til dig/Jer er:
- I tager aktiv del i processen
- I er interesseret i at give løbende sparring
- I er parat til et et professionelt forløb over 3-6 måneder
- I ønsker oprigtigt gode placeringer i søgemaskinerne, og er parat til at bruge tid på opgaven

Jeg har valgt at være anonym her, men vi mail kan vi tale nærmere, hvorefter vi kan tage et møde.

Såfremt du/I er interesseret i at skabe nogle gode resultater så kontakt mig på seotilbud@gmail.com.

Tak for din tid!

Det Behøver ikke at være gratis med giv mig evt. en pm hvad du kan tilbydeYes

jeg aktive optimere min side dagligt ligge f.eks. på første pladsen på striptease og flere ord 1-2 mit mål sætning er flere første pladser og flere besøgene til hjemmeside lige nu ligger det stabil på 4000 om dagen , skulle gerne øges ,

giver ikke op før alt ligger nummer 1 og når alt ligger 1 er der flere ord der kan komme op på nummer 1

Ved der mangler lidt strippere i branchen , med vil sprede budskabet , at striptease ikke varer kun 8 minutter derfor er jeg parat til give mig 110 % for dette her , jeg skrevet en del om det på min side og derfor tænker jeg ikke i økonomi og overskud vil bare have den første pladsen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)