Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rengskab

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at starte en vvs virksomhed, og er lidt i tivil om jeg skal overlade rengskabet til en revisor eller om jeg skal lave det meste selv. Jeg er ikke så meget for kontor arbejde, så skal ha fundet en god løsning som passer til mig. hvis der er nogen som har nogle gode ider vil jeg rigtig gerne høre demWink 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:51

Hvis du ikke gider bruge tid på det, men hellere vil bruge din tid på dine kernekompetancer så enten ansæt en til at klare alt administration på kontoret, udlicitere det til et firma som kan stå for det eller en revisor som klare det for dig!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:02

Det var også noget i den stil jeg havde forstillet mig, der er nok langt fra arbejde nok til at jeg kan ansætte en til at state med. kan man mon leje nogen på time basis som kan hjælpe med det . Det bliver nok dyrt hvis jeg skal ha revisoren til at lave det hele.

johnny

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:04
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:07

Hej Johnny

Jeg har et par VVS'ere som bogføringskunder. Giv mig et ring på 61 28 83 84, hvis du har spørgsmål. Jeg er ikke ude på at få dig som kunde, da jeg har rigeligt at se til, så det er helt uforpligtende.

Michael

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 13:13

Hej Johnny.

Læg opgaven ud på freelancer, så giver jeg gerne et bud også med fast pris såfremt du ønsker det.

Jeg har i forvejen flere håndværkere som kunder.

De bedste hilsner

Anderfs Mikkelsen

Nr1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Hej

Jeg er enig i, at du skal lægge opgaven over på Freelancer, så får du mulighed for at gennemgå de forskellig tilbud.

Der kommer formentlig mange gode tilbud.

Du kan dog også vælge undertegnede, så får du en totalløsning fra start.

Hilsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)