Hej stefan hvad søger du af idér,,,indenfor hvad og jeg giver ik lige mine idér ud jeg har disse to på billederne fordi det en er ok at vise og den anden har jeg designbeskyttelse på... Men hvis du har et bud har jeg ganteret også den ide hvilken gren skulle det være ind under ?????? |
Hej Thomas !
Ja men de har kun det formål at jeg elsker at sidde at lave dem i forskellige matrialer og jeg vil ikke nødvendivis sælge dem kun hvis lejligheden byder sig.....
jeg har gjort det siden jeg var 15 år at finde problemløsninger så som brugsgenstande som min vin reol og spil jeg har lavet mange spil , men midstede alt jeg havde samlet for de sidste 30 år, så jeg er startet op igen efter jeg er blevet etableret for nogle år siden.
Jeg har mange brugbare ider som kan sælges indenfor v v s, (redningsarbejde (mangler bare patentet som ligger klar til patent og som kan pantenteres) Vinreol. med designbeskyttelse på ) ide´til nyt tegnepogram som man kan tegne skitser. og en masse diversse gode ting .
Jeg er desværre ikke penge stærk da jeg er blevet førtidspensioneret pga. blodpropper . og jeg syntes så det er bedere at bruge mine penge på mine to unger. så derfor er jeg altid på vagt overfor at få fat på nogen som vil finansere ens idér.
Mod at de får del i kagen....
og ja jeg laver en idé af gangen men vi er to brødere som hjælper hinanden så måske indimellem gang i to ting.
men har fået en del intresserede her inde. men er ikke helt sikker endnu....om de skal bruges som sammenarbejdspartner....
undertippet væddeløbshest : den skal lige forklares :O)