Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restlager babytøj - på sigt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Jeg står - om et par måneder - og skal bruge en del babytøj i str. 56.

Er igang med at undersøge mulighederne for et godt kup.

Mit spørgsmål til jer der evt. har restlager af baby tøj, ville I sælge ud af jeres restlager, når det kun drejer sig om str. 56, eller er det helt urealistisk?

Hvis I som butikker ligger inde med et restlager, og gerne vil sælge alt str, 56, hvor mange styks ville det så dreje sig om?

Ved godt at jeres svar jo ikke nødvendigvis er det samme som dem der måske svarer om et par måneder, men det kan give mig en indikation om det er værd at satse på at gå denne vej.

Projektet starter som sagt ikke før om et par måneder så det er ikke nu og her jeg mangler. Men fra om et par måneder og så forhåbentlig kontinuerligt de næste mange år.

mvh Rikke

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:33

Er nysgerrig... Hvorfor kun str. 56? Som butik vil man som regel ligge inde med enkelte varer i forskellige størrelser så et "restlager" fra mig ville fx. være 1 eller max 2 stk. af hver model i den str.

Men jeg har da et lille udvalg af sidste års varer som du evt. godt kan købe.  

Maya

www.lauraamalie.dk

Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 15:54

Jeg har skrevet forkert sorry - det er kun størrelse 62, men det gør jo ikke sagen anderledes :O)

Hovrfor kun str. 62? Se det er en forretningshemmelighed indtil om et par måneder Wink

Skal som sagt ikke have noget før om et par måneder, så det var blot for at finde ud af OM det kunne lade sig gøre.

Rikke

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:24

Du henvender dig bare når det bliver aktuelt. Så kan vi se hvad jeg har på lager Smile Du kan se min mailadresse på min hjemmeside.

Maya

www.lauraamalie.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:14

Hej Rikke!

Hvor meget drejer det sig om? Jeg tænker er det 10 artikler eller er det 10.000 pr. levering?

Lad mig gerne høre lidt mere, da jeg har udenlandske kontakter, som vil gøre at dit behov efter al sandsynlighed vil kunne opfyldes.

Skriv gerne en PB

Birger

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:31

Hejsa

Hvis det er større mængder, så vil vi gerne hjælpe dig.

se nedenstående kontaktoplysninger, så kigger vi på det.

Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 10:09

Hej Birger og Parti-salg!

Tak for jeres tilbud om hjælp.

Det er jo svært at sige HVOR stor succesen bliver, men realistisk drejer det sig i første omgang nok om ca.  80-100 stk. i str. 62,  så må vi se efterfølgende om det viste sig at være for lidt.

Regner med at du "Parti-salg" så ikke kan hjælpe da det ikke er nok eller?

Hvad siger du Birger er det for lille en ordre til dig også?

mvh

Rikke

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:36

Hej Rikke!

Nej antallet er helt ok.

Blot har det jo selvsagt stor betydning for mulighederne, om det er body, top, overtøj eller? Og hvilken kvalitet det skal være. Føtex eller Polo Ralph Lauren (Blot som eks.)

Men lad mig gerne høre lidt mere - du kan evt. skrive en PB eller på info@bmchristensen.dk, hvis ikke du vil dele oplysningerne med alle Wink

Mvh

Birger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)