Det er skam ikke frygteligt. Jeg har det faktisk helt fint med at man har mulighed for at vælge de opkald fra, og respekterer det også :o) Men det øjeblik det blev omvent, og de aktvt skulle ind og vælge det til, ville jeg ganske enkelt være nød til at lukke biksen. Længere er den egentlig ikke.
Hvis man ikke må maile, faxe, ringe eller komme på upfordret besøg, ser jeg ikke ligefrem en masse muligheder. Men det kan godt være at jeg er blevet så afhængig af telefonen, er jeg har fået lukket af for en masse smarte alternativer. Det må jeg overveje. Jeg går ud fra at direct mails også skulle være en del af denne "nul-spam" pakke. Ikke at det ville gøre den store forskel, for langt de fleste bliver aldrig læst.
Virksomhederne har jo mulighed for at vælge de opkald fra, som det er i dag. Men hvis du kigger på det, er det faktisk meget få mellemstore og store virksomheder der gør brug af denne mulighed. Jeg går ud fra at flere af disse virksomheder også kigger på hvordan ressourserne bruges mest optimalt, og de har altså ikke valgt at sige nej tak til dette. Mærsk er et godt eksempel. De har så sindssygt mange medarbejdere, at det ville overraske mig meget hvis de ikke kigger på effektivisering. Alligevel ryger du lige igennem til rette kontaktperson, der også tager sig tid til at tale med dig, hvis du ringer dertil. Lige så snart vi er nede i de personligt ejede og små virksomheder, er sagen en anden. Jeg ringer ikke selv så tit til de helt små, da det for det første falder udenfor den målgruppe jeg primærrt arbejder med, og for det andet ved jeg at et opkald oftest ses som - for at bruge dine ord -unødig spam. Så er der ingen grund til at spilde min eller deres tid. Men når mit ressursekrævende opkald resulterer i 50.000, 100.000, 200.00 osv. i årlige beparelser, har jeg faktisk ikke oplevet at der er nogen der efterfølgende har brokket sig over at jeg har været med til at smadre deres konkurrenceevne. Men det kan selvfølgelig være at de bruger et lukket forum til at komme af med deres frustrationer :o) |
igang:NB-Import:Hmmm, du er vist kommen ind i en negativ spiral, Hvorfor er det så frygtelig at du ikke må ringe til firmaer der ikke ønsker den slags tidsrøvende forstyrelser
Det er skam ikke frygteligt. Jeg har det faktisk helt fint med at man har mulighed for at vælge de opkald fra, og respekterer det også :o)
Men det øjeblik det blev omvent, og de aktvt skulle ind og vælge det til, ville jeg ganske enkelt være nød til at lukke biksen. Længere er den egentlig ikke.
NB-Import:Der er jo masser af andre muligheder firmaer kan sælge deres varer på uden at belemre en masse mennesker unødigt.
Hvis man ikke må maile, faxe, ringe eller komme på upfordret besøg, ser jeg ikke ligefrem en masse muligheder. Men det kan godt være at jeg er blevet så afhængig af telefonen, er jeg har fået lukket af for en masse smarte alternativer. Det må jeg overveje. Jeg går ud fra at direct mails også skulle være en del af denne "nul-spam" pakke. Ikke at det ville gøre den store forskel, for langt de fleste bliver aldrig læst.
NB-Import:Mere effektiv tidsforbrug resulterer i Større produktivitet giver bedre konkuranceevne her og på exportmarkederne og endnu flere i arbejde ,Virksomhederne har jo mulighed for at vælge de opkald fra, som det er i dag. Men hvis du kigger på det, er det faktisk meget få mellemstore og store virksomheder der gør brug af denne mulighed. Jeg går ud fra at flere af disse virksomheder også kigger på hvordan ressourserne bruges mest optimalt, og de har altså ikke valgt at sige nej tak til dette.
Mærsk er et godt eksempel. De har så sindssygt mange medarbejdere, at det ville overraske mig meget hvis de ikke kigger på effektivisering. Alligevel ryger du lige igennem til rette kontaktperson, der også tager sig tid til at tale med dig, hvis du ringer dertil.
Lige så snart vi er nede i de personligt ejede og små virksomheder, er sagen en anden. Jeg ringer ikke selv så tit til de helt små, da det for det første falder udenfor den målgruppe jeg primærrt arbejder med, og for det andet ved jeg at et opkald oftest ses som - for at bruge dine ord -unødig spam. Så er der ingen grund til at spilde min eller deres tid.
Men når mit ressursekrævende opkald resulterer i 50.000, 100.000, 200.00 osv. i årlige beparelser, har jeg faktisk ikke oplevet at der er nogen der efterfølgende har brokket sig over at jeg har været med til at smadre deres konkurrenceevne. Men det kan selvfølgelig være at de bruger et lukket forum til at komme af med deres frustrationer :o)
Hvorfor skal man have besvær med at melde sig fra noget man ikke ønsker og ikke har bedt om???????????
Mener du også det skulle gælde for emails, at du frit skulle kunne sende email til alle og enhver modtageren orker at melde sig fra dine spam reklamer?????????
Jeg ved ikke hvad du reklamerer for , hvor dit opkald resulterer i en besparelse på 200.000kr, hvis firmaet har dygtige medarbejdere vill de nok finde en endu bedre besparelse. De fleste af de spamtelefonopkald der kommer her er fra teleselskaber der siger de har et godt tilbud som man skal acceptere direkte i røret så bordet fanger og ligeså med de tvivlsomme telefonbogs annoncesælgere og københavnske baggårds vekselerer m.v. for at nævne de mest almindelige telefomspamere.