Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjerne fodnote i Wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har hentet temaet "Styleon" fra http://topwpthemes.com/templates/adsense-ready/page/2/. Men temaet har en fodnote, som jeg godt vil have ændret. Jeg har forsøgt at kigge i footer.php filen, men den er helt sort for mig:

<?php $_F=__FILE__;$_X='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';eval(base64_decode('JF9YPWJhc2U2NF9kZWNvZGUoJF9YKTskX1g9c3RydHIoJF9YLCcxMjM0NTZhb3VpZScsJ2FvdWllMTIzNDU2Jyk7JF9SPWVyZWdfcmVwbGFjZSgnX19GSUxFX18nLCInIi4kX0YuIiciLCRfWCk7ZXZhbCgkX1IpOyRfUj0wOyRfWD0wOw=='));?>

Nogen der kan hjælpe? Tak!!

De bedste hilsner
Martin

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:49

Jeg kan ikke hjælpe dig, og ved ikke hvordan politikken er med WordPress temaer, men er denne fodnote ikke den betaling som 'designeren' får for, at stille sit tema gratis til rådighed for andre?

Venlig hilsen

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 16:06

Nogen (gratis) WP themes fodnoter har links til uønskede hjemmesider. Disse links er ofte ikke ophavsmandens, men en tredje person, som laver ændringer i det gratis theme om gen-udgiver themet, så det kan generere trafik til disse hjemmesider. Koden er ofte krypteret.

Der findes nogle workarounds, så man kan slippe for den uønskede kode, men afhængig af designet, så risikerer man også at miste noget design, fx. den footer, som er krypteret.

Her er et eksempel på en sådan workaround (tilfældigt fundet på nettet): http://technopedia.info/tech/2008/08/30/howto-decrypt-wordpress-footer.html

Dbh. Aleksander

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:21

Hej Martin,

Du kan prøve og skrive til udviklerne, om det er muligt mod betaling (Jeg forestiller mig maks 40$), hvis det absolut´skal være dette tema.

De bedste hilsner

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)