Jeg har brug for at kunne tilbyde mine kunder kreditkortbetaling "on location" så den ska være mobil. har siddet og kigget lidt på nettet men syntes det er helt vildt dyrt.
Hvad og hvordan kan en billig og god løsning se ud. skal kunne tage betalinger på min 4000,-kr
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Har selv en mobil terminal fra dem med sim kort. Fungerer godt. Kan både købes og lejes. 4-600 kr. i leje pr. måned - alt inkl. (sim abo., pbs, service osv)
hmm bare lige for at adskille lidt. man skal betale for en terminal enten kontant eller leje. så kommer der et simkort oven i som abonnement. derefter pbs er det abonnement eller pr transaktion eller hvordan? service??? hvad mener du med service?
takker for dit hurtige svar.
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Adskilt ser det sådan ud - og du kan selv vælge til og fra:
Terminalleje
Du kan selv købe et taltidskort eller du kan lade det indgå i terminallejen
Med service mener jeg, hvis der er nedbrud eller du på anden måde har brug for hjælp med terminalen og til at få den til at fungere. Evt. en terminal som erstatning for den ødelagte osv.
Men forhør dig præcist hos et par udbydere - så får du præcise svar.
Det er ikke nok med en terminal og et sim kort. Terminalen skal kodes med et id nummer som du får hos PBS. Dette nummer hænger sammen med den bankkonto, hvorpå at dine transaktioner skal overføres til. Så du skal omkring PBS og oprettes med en aftale. Herefter er det op til dig selv om du vil købe din egen eller leje en terminal. Så som før nævnt et simkort (uden pinkode) og så skal det førnævnte id nummer lægges ind i terminalen. Så mener jeg at du er kørende.