Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mobil / bærbar kreditkort terminal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen.

Jeg har brug for at kunne tilbyde mine kunder kreditkortbetaling "on location" så den ska være mobil. har siddet og kigget lidt på nettet men syntes det er helt vildt dyrt. 

Hvad og hvordan kan en billig og god løsning se ud. skal kunne tage betalinger på min 4000,-kr

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:01

Hej!

Prøv COIN - (jeg tror det er coin.dk)

Har selv en mobil terminal fra dem med sim kort. Fungerer godt. Kan både købes og lejes. 4-600 kr. i leje pr. måned - alt inkl. (sim abo., pbs, service osv)

Birger

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:19

hmm bare lige for at adskille lidt. man skal betale for en terminal enten kontant eller leje. så kommer der et simkort oven i som abonnement. derefter pbs er det abonnement eller pr transaktion eller hvordan? service??? hvad mener du med service?

takker for dit hurtige svar.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 17:55

Adskilt ser det sådan ud - og du kan selv vælge til og fra:

Terminalleje

Du kan selv købe et taltidskort eller du kan lade det indgå i terminallejen

Med service mener jeg, hvis der er nedbrud eller du på anden måde har brug for hjælp med terminalen og til at få den til at fungere. Evt. en terminal som erstatning for den ødelagte osv.

Men forhør dig præcist hos et par udbydere - så får du præcise svar.

Eller google dem - så ser du det nemt

Birger

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:38

jeg har nu også googlet en del.. det var i virkeligheden grunden til at jeg valgte at lave dette indlæg :-)

men har jeg forstået det korrekt at jeg kan købe en mobil terminal til XXXX,-kr og så købe et simkort og så er jeg kørende?

hvad koster transaktioner og hvad må man eller skal man lægge oveni når folk vælger at betale med kort?

skal det forgå via pbs hvad er fordelene og eller ulemperne hvad det? 

jeg håber jeg kan få noget differentieret input.

Mvh Omar

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Skrevet kl. 20:14

Mig bekendt er det kun PBS der håndterer transaktionerne. Her skal du have det der hedder en indløsningsaftale.

Se nedenstående link, hvor du kan læse både om div. aftaler og om terminaler 

http://www.ctcoin.dk/index.php?page=1654&grp=412

Her er lidt om PBS

http://www.medialine.dk/index.php?priser-pbs

http://www.pbs.dk/da/produkter/certificeringafbetalingsloesninger/fakta-og-fordele/Pages/default.aspx

Det er ikke nok med en terminal og et sim kort. Terminalen skal kodes med et id nummer som du får hos PBS. Dette nummer hænger sammen med den bankkonto, hvorpå at dine transaktioner skal overføres til. Så du skal omkring PBS og oprettes med en aftale. Herefter er det op til dig selv om du vil købe din egen eller leje en terminal. Så som før nævnt et simkort (uden pinkode) og så skal det førnævnte id nummer lægges ind i terminalen. Så mener jeg at du er kørende.

Held og lykke med virksomheden

Birger

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:27

ahhh oki super og mange tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)