|
Kære alle, der er interesseret i en ny hjemmeside Jeg er nystartet freelancer og tilbyder gratis eller meget billig design og udvikling af hjemmesider - for at få nogle referencer selvfølgelig. Primært er jeg interesseret i at lave nogle mindre løsninger, der fx indebærer design og nogen CMS-styring (enten custom eller open source), men jeg er åben for det meste. Kontakt mig enten via Amino eller se min hjemmeside. Al kode er naturligvis standard-baseret, semantisk HTML og CSS, optimeret til visning i alle browsere, og venlig overfor søgemaskiner :-) I applikationsudvikling bruger jeg PHP/MySQL og jquery. Tilbuddet om gratis eller billig afhænger naturligvis af opgaven :-) Om mig selv: 27 år, arbejder fuldtid som salgschef og onlineansvarlig i et mobilselskab. Jeg har ansvar for virksomhedens websites, hvilket bl.a. indebærer optimering af konvertering, salgstragt, navigation, brugervenlighed, analyse og meget mere. |
Hej Phillip.
Så dit indlæg, og kunne måske godt være interesseret da vi søger mulighed for at hoste vores egen sites.
Vi kan kontaktes via www.sayjes.dk
mvh Jes
Bliv gratis medlem