Hej Aminoer. Jeg har, som så mange andre for tiden, en stor passion for poker. Jeg synes det er okay at spille online, men synes bestemt det er hyggeligere at spille IRL. Og nu da det er blevet legalt at spille i klubber under ordnede forhold, som alle kan have råd til uden at gå fallit (lige med det samme ;o)kunne jeg godt tænke mig at starte en klub eller lignende i Roskilde, nu da det er blevet lovligt at spille poker i klub. Skal det i øvrigt være en klub.. kan det ikke laves som et firma, eller er det imod reglerne? Da jeg også er til pool, tænkte jeg om man kunne kombinere disse to ting.. (Roskilde Pool & Poker) evt.? Delt op i 2 etager med pool i stueetagen og poker på første sal. Pool delen behøver ikke at indgå.. det er bare en mulighed. Poker er hoved temaet. (jeg har et par idéer til beliggenhed i Roskilde) Jeg søger derfor efter andre interesserede, gerne med kendskab til poker og det at drive sådan et sted, bl.a. mht. regler. Jeg har en mulig investerings partner (50-100.000) Hvis du ikke har penge til at skyde i, må du ligeledes gerne have kendskab til hvor og hvordan man finder sponsorer/partnere o.l. Håber at høre fra nogle interesserede. Eller andre som bare har gode idéer eller ligger inde med brugbar viden :o) På forhånd tak.. Jax |
Jeg kan forresten kontaktes på jax@hotmail.dk