Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er guleroden i banner plads god nok og virker den slags ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har på mit side en Reklame rotator på min forside.
i denne ønsker jeg at kører forskællige realavente slides.

jeg går og overvejer at tilbyde 1 md. plads på denne til mine forhandlerer som gulerod for at lave info side om mit produkt som de allerede forhandler, men i dag bare gør meget lidt ud af at synlig gøre på deres website.

jeg har pt ok konverterings rate på sitet. målt på hvor mange de klikker videre til forhandlerene. men mange går død der hvis ikke de lander på et site der har priser og info om produktet.
og i dag er der kun 2 af de forhandlerer der er exponeret på sitet der har lavet info sider om produktet på deres site.

jeg har 3 nye forhandlerer jer er ved at tilføje til websitet. og ville så tilbyde dem denne gulerod for at lave info på deres web. men er guleroden stor nok. ? er der andre der har nogle ider til hvordan man kan belønne den slags ?

Ps. lidt info jeg har i gennemsnit ca 25 unikke besøgende pr. dag ca 700 om måneden hvilket er ok når man tænker at google siger at der er 6000 der søger på ordret kasseapparat :) så er det vel 1/6 der besøger mit site

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:50

Hej Jacob.

Hvis det var mig der stod med dit site, så havde jeg nok givet forhandlerne et tip, omat at skrive ca. pris på deres produkter, og afslår de det, så har du ikke andet gøre der.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 11:53

ja jeg er heller ikke helt med på hvorfor at de ikke smider produkter online istedet for at alt salg skal ske ved sælger besøg... er det ikke en gammeldags metode ;) ???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)