Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for jeres hjælp.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg har lavet et salgsbrev, som er meningen jeg vil køre rundt med til de virksomheder, og putte i postkassen som kunne have min interesse at få som mulige kunder.
Det er så her jeg har brug for jeres hjælp, jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive oppe i feltet hvor man normalt skriver Til, som hvis man sendte det med posten.

feks,

Til Virksomheden
att: Direktøren

Til Virksomheden
att: Den  ansvarlige for vedligehold af bygninger

Jeg har set mig helt blind på det, og håber meget der er nogle der har nogle forslag.
På forhånd tak.

www.nygaardmultiservice.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:11

Det kommer jo helt an på hvilke virksomheder det er, og hvilke metoder de bruger når de får et sådan salgsbrev. Men jeg findes denne 

Tonny Nygaard:
Til Virksomheden
att: Den  ansvarlige for vedligehold af bygninger

er den bedste.

Held & lykke!

Mvh.

PHPTECH v/ Thomas De Oliveira

salg@phptech.dk +45 28770945

Hjemmeside PHPTECH

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:19

Puha, - skriver du det, - kan du være ganske vist på at 9 ud af 10 af dine breve havne i papirkurven, - sammen med alle de andre som skrive "navneløse" forsendelser til virksomhederne.. Skønne spildte kræfter..

Hvis du virkelig vil noget med din reklame, er du nød til at gøre noget fodarbejde, - gribe knoglen ringe til dine potentielle kunder og høre receptionisten og forhøre dig om hvem i virksomheden som varetager indkøb af dine ydelser.. Og så skal du ikke videre, - ofte vil hun forsøge at stille om, - men det skal du ikke endnu..

Nu kan du sende dit brev - med NAVN på, - og nu ved receptionisten/ eller den der nu åbner posten hvor dit brev skal hen...

Hvis du så virkelig vil noget, - kan du et par dage efter udsendelsen begynde at følge telefonisk op, om de har modtaget og læst dit brev, og om det er noget de kan bruge eller har interesse i...

Og med den "tunge" arbejdsgang her, - mener jeg, at man som rettesnor siger, - man får 1 ny kunde ud af 100 breve... "navneløse" fosendelser har jeg ingen tal på, - men den er væstentligt lavere..

Så på med vanten, - og go' fornøjelse.

vh/ Ulrik

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:28

Har du overvejet helt alm. flyers ?.

Har selv været ude med knap 300 flyers i denne weekend.

Mikkel

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:42

jacob kommer med et dumt spørgsmål
Virker den slags flyers ?

er sikker på at metoden med at ringe til virksomheder og få navn evt. accept virker bedst.

men spørgsmålet er vel egentligt om det ikke handler om at ringe til alle de firmaer der kunne være potintielle kunder. og så handler det vel om at høre om man nå få lov til at sende dem noget matriale.
og i første omgang handler det om at få dem til at sige nej så hurtigt som muligt(da dem der tøver aligevel ender med at spilde din tid)
Jo hurtigere man får et nej jo hurtigere kan man komme videre til den næste der måske er intraseret.

Her handler det s.flg om at få fin tunet sin telefon pitch. og det er hårdt atbejde.

men skal jeg være ærlig tror jeg ikke på Flyers(med mindere de er blevet ringet op på forhånd)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)