Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grupper på LinkedIn - Brug dem!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Amino's.

Her på Amino.dk har vi nogle gode og absolut relevante debat's, og et unikt forum.

Har man dog behov for at debattere med personer, som ikke normalt er aktive i iværksætterforums, eller behov for international sparring, så kan jeg varmt anbefale diverse grupper på LinkedIn.

Selv er jeg aktiv i en række danske/internationale grupper (Bl.a. indenfor Venture Capital, Entreprenuership, og Business Angels), men det er desværre min opfattelse, at de ikke bliver brugt særlig meget af os danskere, til trods for at de skaber en helt enestående mulighed for at få sparring/information fra andre personer globalt, der måtte side med samme idé/spørgsmål/problemstilling.

Der findes også en række spændende iværksætter grupper, og vær ikke bange for at stille "dumme" spørgsmål - Der findes kun dumme svar!

Samtidig er ens profil på LinkedIn også en mulighed for lidt indirekte reklame.. :)

LinkedIn er IKKE et alternativ til Animo.dk, men et supplement.

Mvh Thor Mønsted

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53

Hej Thor

Jeg er helt enigYes

LinkedIn er et forum, hvor man virkelig kan få sine forretningsforbindelser udvidet ved deltagelse i forskellige grupper, og netop også i mange internationale.

Det giver et helt andet perspektiv at kunne deltage på denne måde, men det kan også kræve en del tålmodighed ved tilmelding til grupperne, da man ofte skal gennem en godkendelsesprocedure inden man bliver godkendt.

Samme forhold som også gør sig gældende ved kontakter, hvor man ikke kan kontakte "fremmede" uden at have et eller andet fælles eks. en forbindelse eller lignende. Dette gør også, at LinkedIn indtil beholder sin integritet, hvilket kan være en stor fordel for deltagerne.

Hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:59

Helt enig  jeg bruger det  også , kan dog se det giver godt med besøgene , så det må være godt Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:17
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:24

Martin Thorborg:

Jep og knap 1.000 Amino'er er med i Amino Gruppen her:
http://www.linkedin.com/groups?about=&gid=73758&trk=anet_ug_grppro

Dbh Martin

Hej Martin.

Måske mangler jeg noget info eller at blive godkendt derinde, nu hvor jeg har meldt mig til - men hvad er meningen med 1000 medlemmer i en LinkedIN gruppe uden diskussioner eller mulighed for at starte en sådan?

kh.
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:32

Sophie Hovdekorp:

Martin Thorborg:

Jep og knap 1.000 Amino'er er med i Amino Gruppen her:
http://www.linkedin.com/groups?about=&gid=73758&trk=anet_ug_grppro

Dbh Martin

Hej Martin.

Måske mangler jeg noget info eller at blive godkendt derinde, nu hvor jeg har meldt mig til - men hvad er meningen med 1000 medlemmer i en LinkedIN gruppe uden diskussioner eller mulighed for at starte en sådan?

kh.
Sophie 

Du får et fint logo at smykke dig med og Amino bliver branded over for dem der besøger de knap 1.000 Amino'er der har meldt sig ind.
Vi havde debat i starten, men det gik op i hat og briller.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)