Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sponsorer??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
hej aminoer jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har firmaer kunne tænke sig billig reklame. da jeg søger sponsorer til min nye gokart. i vil ku få reklame på hjelm køredragt. bil trailer og self gokarten.
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44
Du glemte salgstalen :)
Du mangler alle de mange historier om hvor engageret du er, hvor langt du er kommet indenfor sporten og hvor mange tilskuere der er samt hvor i landet eksponeringne finder sted.

(link til MediaMouse'' som sponsor)

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 17:07
når ja. jeg er en 13 årig knægt. som elsker gokart. kørte gokart første gang da jeg var 7 år. og har elsket det siden. derfor i sommer besluttede jeg mig for og begynde og køre fordi dette er noget jeg brænder for :) iår har jeg desværre kun kørt træning (desværre) men så er jeg også til gengæld klar til næste års sæson. jeg har lige solgt min gokart da det erlig talt var noget gammelt skidt. så nu har jeg besluttet og købe en sprit ny gokart. jeg har allerede en sponsor som der betalte min første kart. men har brug for flere da dette er meget dyrt. jeg regner med og bruge alle mine konfirmations penge til en ny gokart. men en 15000 kr er ikke nok en helt ny gokart koster 22000 kr. så derfor har jeg brug for ca. 10000 kr mere. til nyt udstyr m.m. alle sponsorater store som små modtages med tak, jo større sponsorat jo større reklame. jeg tilbyder reklame på gokart bil trailer køredragt hjelm forskellige trøjer caps huer jakker m.m. som jeg nu går i når jeg er til løb. i gokart sporten er der rigtig mange mennesker til træning men til løb er der proppet. så derfor er der rigtig god chance for at du bliver set.

mvh.

mark a jensen.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:19
Ehm. Du er 13 år? Og i en anden tråd snakker du om at du har et firma med TRES ansatte..

Er jeg den eneste her der tænker "WTF"?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:24
Langt fra :) Jeg skulle bare lige overveje hvordan den skulle skrives...

Kan dit firma ikke lige smide de sidste 10.000 i kassen, det kan vel ikke vælte hele jeres budget
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:29
Dato: 06-11-2006 17:18:49
Forfatter: Idenion
Ehm. Du er 13 år? Og i en anden tråd snakker du om at du har et firma med TRES ansatte..
Er jeg den eneste her der tænker ''WTF''?

Jeg tænker seriøst respekt!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:39
Jeps - det kan man sgu ikke andet end at respektere. Man må næsten håber han ikke få dette sponsorat så han kan fokusere på at udvide firmaet. Jeg kan pludselig se en løsning på de manglende "færre unge-flere ældre"-milliarder i statskassen ....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 18:54
det er min fars firma ikke mit. jeg har bare brugt hans login
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)