Jeg er ved at udfylde min selvangivelse, og har lige et spørgsmål. I rubrik 303 står der om man har haft en revisor til at udarbejde regnskabet. Det er ikke en revisor men en bogholder der har lavet vores, skal jeg så afkrydse i nej?
Jeg er ikke helt enig. Der står intet steds at det skal være en godkendt revisor der har lavet det og det er ikke afgørende om pågældende person kalder sig bogholder eller revisor (enhver kan kalde sig revisor).
Du skal afkrydse JA-feltet, og dernæst skal du afkrydse, at du har haft hjælp til at gennemgå bilagene. I vejledningen står, at man skal krydse JA uanset om det er med hjælp fra en revisor, bogholder eller lign. Derfor får man også mulighed for at detaljere yderligere, hvorledes man har fået hjælp til regnskabet - om det er en decideret revision, eller om det blot er en gennemgang af bilag og efterfølgende regnskabsopstilling.
jeg må hellere præcisere... du skal klikke JA, og så skal du sætte flueben i feltet 'Assistance med regnskabsopstilling' - det er i hvert fald, hvad jeg tolker ud af dine oplysninger :-)