Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær at tjene penge på eBøger

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

misel:
Lyder super spændende. vil gerne købe din nye e-bog, men den er lidt jo dyr. Er der et Amino tilbud?

Hej Jean-Michel

Aminoer får i denne omgang samme tilbud som andre, der tager tilbuddet nu, hvor man faktisk kommer til at få hele hjemmestudiet og mulighed for sparring undervejs, der bygges op over de kommende måneder med for eBogens pris. 

Jeg går bevidst efter købere, der er på spring efter at komme i gang med deres eBog eller et andet info produkt og ved hvad det er værd at få støtte undervejs. 

misel:
Eller har du brug for en anmeldelse af e-bogen?, vil jeg gerne læse bogen og skrive en anmeldelse som du må bruge, og som jeg bl.a ligger ud på min side Startwebshop.dk
.

Af samme årsag som ovenfor er eBogen kun til salg indtil på torsdag. Det ville ikke være fair at have en anbefaling liggende på en ebog, der ikke kan købes, når den er klar til at komme på startwebshop.

En anbefaling må derfor evt. vente til efteråret/vinter når det endelige hjemmestudie kommer på banen.
Tak under alle omstændigheder for tilbuddet. 

Kh.
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:33

Hvor får man de bøger fra man skal sælge ? 

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:59

Thomas Reberholt:

Hvor får man de bøger fra man skal sælge ? 

Hej Thomas

Tja der er sådan set flere muligheder - men mit udgangspunkt er at du skriver dem selv.
Min vinkel på eBøger er at du ligesom med andre info-produkter bruger dem strategisk til at skabe mere forretning.

Jeg kan rigtig godt lide at tjene penge på salget af mine eBøger og andre info-produkter, men den gode indtægt kommer af at jeg får flere og bedre kunder af at skrive og sælge dem. 

Den anden mulighed er gennem affiliate-links, som jeg ikke ved nok om, da jeg kun bruger det, hvor det passer ind i mit setup - og derfor heller ikke tjener stort på det.
Hvis du vil have en mulighed for at sælge andres ebøger kan du evt. lave en konto hos amazon og optjene penge ved at linke til deres (e)bøger . Ligeså hos danske elounge (hvor dette link i øvrigt er et affiliate link, som generer et par kroner, hvis nogen køber en bog via linket.) Fandt dog den anden dag også dette link: www.smashwords.com

kh.
Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)