Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hotelkortet.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lige ved at være færdig med udviklingen af et nyt website - www.hotelkortet.dk

Sitet har været 3-4 mdr. under udvikling og er gået live i februar. Hotelkortet.dk er en slags søgemaskine for hoteller, hvor resultaterne bliver vist på kortet. Der er stadig nogle små rettelser der mangler, men det ville være dejligt at få feedback på hvordan sitet er i forhold til:

• Design
  • Brugervenlighed
  • Hvor hurtigt man finder et hotel i den by man skal til

Al feedback og tips til forbedringer er meget velkomne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:33

Jeg vil sige kanon flot side de eneste ting jeg ville forbedre var lige disse her enkel ting Yes

Om siden ville jeg lave som en blog derved skriver nyhed der for der skal nok komme ny hoteller til og ske noget løbende på siden desuden kan folk abonner på , hvilken nye hoteller der kommer

Kontakt siden , kunne jeg ikke finde , med telefon nummer e-mail evt. CVR nummer og evt. med kontaktformular da alle ikke har out look Express på deres computer

jeg kunne se ikke hvordan man opretter sig som bruger  med sit hotel ,

hvordan tjener du penge på siden

søge funktion virker fandt hotel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 09
Skrevet kl. 13:41

Tak for feedback, Mikael.

Jeg har en blog planlagt, men til et andet domæne. Det ville dog være en rigtig god idé at vise indlæg fra bloggen, så tak for det forslaget. :-)

Kontakt siden er på vej.

Jeg har ikke tilføjet mulighed for hoteller at oprette sig endnu, men henter kun hoteller og priser fra booking sites. Det er også der igennem indtjeningen vil komme, i salgsprovision. Det er den hurtigste måde hvorpå jeg kan komme op i omsætning og indhold  - hvis jeg skulle vente på at hoteller ville oprette sig, ville jeg ikke have 73000 hoteller efter så kort tid. ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:48

Calle:

Tak for feedback, Mikael.

Jeg har en blog planlagt, men til et andet domæne. Det ville dog være en rigtig god idé at vise indlæg fra bloggen, så tak for det forslaget. :-)

Kontakt siden er på vej.

Jeg har ikke tilføjet mulighed for hoteller at oprette sig endnu, men henter kun hoteller og priser fra booking sites. Det er også der igennem indtjeningen vil komme, i salgsprovision. Det er den hurtigste måde hvorpå jeg kan komme op i omsætning og indhold  - hvis jeg skulle vente på at hoteller ville oprette sig, ville jeg ikke have 73000 hoteller efter så kort tid. ;-)

Det giver mest SEO værdi at blogge på domænet end på et andet domæne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:56

Calle, 

Jeg kunne ikke søge på 'københavn' men skulle i stedet skrive 'Copenhagen, Danmark'. Det tror jeg ikke danske besøgende forventer.

En anden ting er, at jeg ikke helt forstår hvem målgruppen er. Hvis jeg finder et hotel dirrigerer du mig til f.eks. booking.com og hvorfor skulle jeg ikke fortsætte min søgning dér, hvor jeg bedre kan sortere efter priser m.v.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 09
Skrevet kl. 15:36

Hej Jesper

Det er en af de ting der stadig mangler - en mapping til danske oversættelser af bynavne fra GeoNames.

Når du søger på København, burde dog Copenhagen, Danmark vises i søgeresultaterne.

Målgruppen er rejsende der har brug for at finde et hotel i en by (eller andet sted i fremtiden), hvor de kan se hvor hotellet ligger i forhold til stedet. Det er rigtigt at jeg indtil videre dirigerer videre til booking.com for bestillinger - det kræver en del videreudvikling at integrere booking direkte på sitet.

Dette er kun den første version af sitet - en der er gået live indenfor 4 måneder - for at det skulle gå hurtigt har jeg valgt den mest simple løsning i forhold til at skabe et fornuftigt website. Der vil selvfølgelig komme yderligere versioner med bedre funktionalitet.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 09:21

Spændende side!

Jeg søgte efter at finde et hotel i Oslo, Norge.

Da jeg søgte på Oslo kom der ikke en liste med hoteller frem, jeg skulle derimod vælge et hotel fra starten af ud fra et navn (det kom frem undersøgefeltet).

Jeg ønskede egentlig at finde en liste over samtlige hoteller i Oslo. Den liste fik jeg dog frem ved at trykke på Oslo under "Destinationer i nærheden".

Sjovt nok kunne jeg umiddelbart ikke finde søgefeltet i første omgang, fandt det dog :) Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men da jeg fandt det, kunne jeg ikke lade være med at grine i mig selv, da det er så stort, som det er.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 09
Skrevet kl. 09:50

Hej Ina,

Tak for din feedback. Det er faktisk en vigtig pointe du skriver om. Søgefunktionen er baseret på popularitet per søgekriterie - dvs. hvis du var den første der søgte på Oslo, kom Oslo Norge ikke op i top 5 - men efter at du havde været inde på siden en gang, blev Oslo Norge deraf mere populært og ville så komme højere op på listen. Da jeg søgte, kom det øverst blandt byerne.

Jeg er også glad for at du nævner at du ikke så søgefeltet første gang - det er lavet stort fordi det skal kunne ses, men det er ikke afgrænset med en ramme som søgefelter normalt er. Jeg skal kigge på om det kan tweakes lidt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)