Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort + Polo samt andet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg ikke har et firma, kan jeg ikke oprette en Amino tryk profil - derfor dette lille indlæg.

Send gerne tilbud e/moms, her i debatten eller pr. pb. Om det er en pris på den samlede ordre, eller kun dele af den, spiller ikke den store rolle. Skriv gerne pris ud for den enkelte vare, så jeg kan se hvad tilbudet består af.

Jeg ved godt at mængderne er mindre end hvad mange bestiller - men jeg har ikke brug for 200 t-shirts, 1000 visitkort, og 5000 konvolutter - sorry Big Smile

• 1 "uni polo" i sand medium (eller tilsvarende poloshirt) 4 t-shirts (kvalitet underordnet) i enten Grå, Gråmeleret, Mellemgrå, Stålgrå eller Khaki, alle 5 emner med limegrøn plotter transfer tryk på rykken ca. 30x40 cm, og ca 10x3,5 cm tryk på forsiden.
  • 150 stk visitkort - 300g eller tilsvarende kvalitet. Design leveres enten som .eps eller .pdf fil
  • 250 M65 konvolutter, 90g papir. Design leveres enten som .eps eller .pdf fil

Mange Hilsner

/ Emil

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Emil,

Da det er i de mængder, har du så overvejet for eksempel VistaPrint?

Jeg tror umiddelbart at de ville kunne klare at løse den opgave.

Hvis de ikke kan klare det med trøjerne som du ønsker det, så kan du prøve at høre den lokale stofbutik eller symaskinesælger, de tilbyder også nogle gange at påføre tryk på ting, mener jeg.

Med venlig hilsen

Tommy

Hov p.s. Jeg kender ikke VistaPrint, så du må ikke hænge mig op på kvaliteten af produkterne, men mon ikke en hurtig googlesøgning kan komme med nogle anmeldelser Smile

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:06

Obuni - House of Creativity:

Hej Emil,

Da det er i de mængder, har du så overvejet for eksempel VistaPrint?

Jeg tror umiddelbart at de ville kunne klare at løse den opgave.

Hvis de ikke kan klare det med trøjerne som du ønsker det, så kan du prøve at høre den lokale stofbutik eller symaskinesælger, de tilbyder også nogle gange at påføre tryk på ting, mener jeg.

Med venlig hilsen

Tommy

Hov p.s. Jeg kender ikke VistaPrint, så du må ikke hænge mig op på kvaliteten af produkterne, men mon ikke en hurtig googlesøgning kan komme med nogle anmeldelser Smile

Tak for dit svar!

Min gamle tekstilleverandør har desværre lukket deres webbutikker ned, og på tlf. svaren siger de at det er grundet dødsfald.

Vistaprint passer vist ikke til denne opgave - prisen betyder meget, men ikke så meget så jeg skal gå så meget på kompromis med kvaliteten.

By the way, skulle der sidde en aminobruger derude med en skæreplottermaskine kan jeg godt selv fremsende tøjet hvis det skulle gøre det lettere + levere .eps fil.

/ Emil

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:08

Emil Blücher:

Vistaprint passer vist ikke til denne opgave - prisen betyder meget, men ikke så meget så jeg skal gå så meget på kompromis med kvaliteten.

/ Emil

Okay, som sagt kender jeg ikke til VistaPrint, andet end at man kan bestille i meget små oplag, så det var ikke for at det skulle lyde som om, at du ikke er "stor kunde" nok til at forespørge her på Amino.Smile

Held og lykke med jagten!

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)