Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet noget design og vil i den forbindelse gerne have noget tilbud.

Det er et bolig side jeg skal have lavet design og det drejer sig om disse sider:

Forside

Søgning af bolig og visning af detaljer.

Generelt: Design af html knapper, felter. Tabeller, overskrifter (h1, h2, h3, h4, h5, h6), eksempler på tekst, fejl / OK meddelser, hjælpe tekster osv.

Gerne send nogle referencer hvis du har.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18

Hej

Det er intet problem. Vi skal dog have en lidt mere detaljerede beskrivelse af designet af dig før vi kan komme med et tilbud. Vores priser lægger fra 1500 og op. Du kan læse meget mere her.

Du er også meget velkommen til at ringe så kan vi jo tage en snak om design m.m.

Mvh.

PHPTECH v/ Thomas De Oliveira

salg@phptech.dk +45 28770945

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 23:22

Hej :)

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på tlf 52 39 01 09 eller rasmus@rhfreelance.dk

Min hjemmeside er i øjeblikket nede, men jeg sender dig gerne nogle referencer over e-mail. Jeg har stor erfaring indenfor webdesign og grafik generelt. Vi vil starte dit projekt med en længere samtale om dine ønsker og behov og du vil formodentligt modtage rådgivning omkring hvad du bør og ikke bør med hhv. design og struktur.

Jeg ser frem til at høre fra dig,
Rasmus Henriksen
RH Freelance

(Du kan tilmelde dig mit nyhedsbrev, så får du en mail når jeg åbner op for min side igen :)) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:28

jeg kan kun anbefale dig at se nærmere på Rasmus. Jeg kan kun tale godt om hans design-evner. Han er super professionel og leverer til tiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40

love-is-life husk ikke altid tage de første og de bedste. Jeg kan kun anbefalde dig at du tænker dig rigtig godt om, skriver en mail eller ringe for at høre nærmere hvad VI kan tilbyde dig, så kan du jo der ud fra vurdere hvem der skal løse opgaven. Som sagt er du meget velkommen til at ringe på +45 28770945.

Go aften.

Mvh.

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 23:42

Hehe, hvem har sagt han vælger ved første anbefaling? :) Dit sidste indlæg virker lidt desperat, men selvfølgelig skal han lugte til de forskellige før han beslutter sig - det er vel sund fornuft?

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 23:44

PHPTECH.dk:

... ringer for at høre nærmere hvad VI kan tilbyde dig så kan du jo der ud fra vurdere hvem du ville hjælpe ...

Og så vil jeg da ikke mene at han skal hjælpe os, men vi skal hjælpe ham? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Rasmus Henriksen:
Dit sidste indlæg virker lidt desperat

Nej overhoved ikke.

Mvh.

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 23:53

Jo det virker lidt som om du er bange for at han ikke aner interesse for jer, og at du VIL have ham til at ringe og høre hvad i kan - men det er også lige meget.. :) Vi kan fortsætte den med beskeder i stedet hvis det er.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56

Rasmus Henriksen:

Jo det virker lidt som om du er bange for at han ikke aner interesse for jer, og at du VIL have ham til at ringe og høre hvad i kan - men det er også lige meget.. :) Vi kan fortsætte den med beskeder i stedet hvis det er.

Jeg kan ikke sige andet end at sådan fungere det ikke. Så kan du jo tro hvad du vil.

Go aften.

Mvh.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)