Det kommer an på om man kører full screen eller minimeret. Det er ikke noget større problem for din programmør. |
Fuldt opdateret WIndows 7 Ultimate og Internet Explorer 8:
Det kommer an på om man kører full screen eller minimeret. Det er ikke noget større problem for din programmør. |
Køb ren argan olie her
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
hjemmesiden tilpasser sig ikke forskellige størrelser skærm .ligesom normale hjemmesider gør , ikke engang kan vidste jeg bruger pil taster på computer kan hele siden ses , jeg sider ved en skærm 10 lige nu , eller er det ikke noget med skærm størrelse at gøre ? |
Det sjove er, at jeg også bruger Windows 7 og Chrome, men her står det fint (1140x900). Boksen er der til gengæld to gange i længden, men det går jeg ud fra er meningen? Håber du får styr på det God weekend Søren |
Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.
Tak igen alle sammen - tror vist bare lige jeg fjerner "semiøkologi-ikonet" midlertidigt... God weekend Kh Trine |
Hvor vil du gerne have det placeret? Skulle ikke tage mig mere end et par minutter at fixe problemet så hvis du lige giver en screenshot af hvordan du gerne vil have det til at se ud så kan jeg godt hjælpe :) |
Samme her, ingen problemer Hilsen |
Grunden til at den bliver splittet er at din baggrund bliver repeated med x aksen, dette kan du undgå ved at ændre lidt i css koden, men det mest oplagte og den bedste løsning i din situation er at separere de to billeder. NB. Hvis du skriver så laver jeg det gratis for dig. |
For det første er grunden til at den bliver delt på nogle computere og ikke andre skyldes at nogle browsere automatisk afslutter et billede med en no-repeat css command, mens andre bruger repeat-x som standard. Det er en smule teknisk, men super nemt at fixe. Den nemme løsning er at tilføje no-repeat i din body background: background: url(/ditbadge.png) no-repeat ; men dette giver dig et nyt problem hvor din flotte baggrund kun vil blive vist en enkelt gang, derfor bliver du som sagt nød til at seperere din baggrund i 2 billeder (1 badge + 1 baggrund). Anyway du kan fange mig på skype så kan jeg godt hjælpe dig gratis. Skype: ulrikhvide |