Hej alle |
Den skulle meget gerne være oppe øverst på siden, lige under dit navn :)
Den skulle meget gerne være oppe øverst på siden, lige under dit navn :) |
Hej Tonny, Knappen Private Beskeder ligger stadig lige under dit profilnavn i toppen af siden, når du er logget ind på Amino. Edit: ... som Lars også siger. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Problemet er nok at din font er for stor i din browser. Amino har et lidt uheldigt design hvor privat besked menuen forsvinder hvis man laver fonten stoere i sin browser. (Ok, det har de saa muligvis lige rettet siden jeg sidst havde det problem. Det sker i hvertfald ikke mere. Saa det burde laegge oppe i hoejre hjoerne under dit navn).
|
Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.
Er det fordi du ikke kan vælge "Skriv en Privat Besked" på en specifik Amino bruger? |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Nej, jeg har slet ikke menuen mere???
Hilsen |
Hej Tonny Prøv at slette dine cookies...(i Chrome eller Firefox, tryk Ctrl+Shift+Del og vælg at slette cookies, i Safari tryk Apple+komma > Security > Show cookies > Remove all) og prøv igen Med venlig hilsen |
Jeg oplevede Private beskeder forsvandt, da jeg brugt ABP i Firefox, har du et anti reklame program kørende? |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.