Ingen grund til at overfalde trådstarter, Synes faktisk det er et godt tilbud, særligt i betragtning af kvaliteten af de viste referencver.
Det tager jeg som en stor kompliment, tak skal du have. :)
Ja nu er oplysningerne jo kommet frem og det er da sikkert et godt tilbud. Problemet var bare at de forskellige forbehold som f.eks. hosting ikke var nævnt til at starte med.
Ingen grund til at overfalde trådstarter, Synes faktisk det er et godt tilbud, særligt i betragtning af kvaliteten af de viste referencver.
Ja nu er oplysningerne jo kommet frem og det er da sikkert et godt tilbud. Problemet var bare at de forskellige forbehold som f.eks. hosting ikke var nævnt til at starte med.
Så er det ihvertfald fordi du ikke har læst min trådstart ordentligt. Jeg skriver - og jeg kopierer:
"Såfremt du skal have lavet en ny standard hjemmeside inkl. CMS system (så du selv, hurtigt og let kan opdatere siden), hvor du selv ligger dit indhold på, vil den kun koste dig 1 kr. + hosting og evt. køb/flytning af domæne."
Så er det ihvertfald fordi du ikke har læst min trådstart ordentligt. Jeg skriver - og jeg kopierer:
"Såfremt du skal have lavet en ny standard hjemmeside inkl. CMS system (så du selv, hurtigt og let kan opdatere siden), hvor du selv ligger dit indhold på, vil den kun koste dig 1 kr. + hosting og evt. køb/flytning af domæne."
Ja, men der står ikke at man skal hostes hos Jer og at man binder sig i et år og jeg kunne ikke umiddelbart finde prisen for hosting på Jeres hjemmeside. Nu er prisen kommet frem via dine svar og derfor skrev jeg også i datid i mit tidligere indlæg.
Jeg skrev ikke mit indlæg for at nedgøre hverken dig eller dit tilbud (som jeg mener er ganske godt), men mere for at gøre dig opmærksom på proplemstillingen. Jeg ved ikke om reglerne er de samme i et åbent forum, men havde du smidt samme tilbud op på din hjemmeside uden at nævne prisen på hosting, så kunne du risikere at ende i samme situation som f.eks. Telmore, der for nyligt fik en bøde på 100.000 kr. for ikke at nævne oprettelsesprisen: https://www.telmore.dk/1210851773851/NewsItem_C/om-telmore/NewsItem_2010-02-03
Så er det ihvertfald fordi du ikke har læst min trådstart ordentligt.
Jeg skriver - og jeg kopierer:
Yes, og jeg kan ligeledes få en ny mobil til 1 danske krone i følge et hav af diverse reklamer. Hvis man dog lige læser det, der står med lille skrift, så er det kun i forbindelse med et dyrt abonnement. Jeg går ud fra, du ved hvor jeg vil hen med denne sammenligning? Forskellen er bare, at du netop ikke skriver nogle flere priser med lille skrift, som vedrører de ovennævnte ekstra udgifter. Og det er så vidt muligt ikke noget, man kan se på din vedlagte hjemmeside. Ja man bliver faktisk kun præsenteret for en almindelig forside, og har derved ingen mulighed for at læse om hvem I rent faktisk er m.m. Men det er naturligvis en anden sag.
Pointen er, ligesom Nicolaj øjensynligt også er kommet frem til, at du (om end af uvidenhed) bruger en speciel type markedsføring, hvor du både giver et useriøst tilbud (mange folk vil baseret på den latterlige lave pris blot afslå tilbudet med det samme) men også med mulighed for senere pålæggelse af bøde grundet enkelte reglementer i lovgivningen i forhold til reklame og markedsføring - ikke at jeg regner med at du nogensinde havner i sådan en situation, da dit tilbud formodentligt ikke involverer lige så mange mennesker, som Telmore's tidligere omtalte reklame gjorde.