| 
                             Hejsa Nogen som kender engross salg ala metro / dagrofa til ehvervsdrivende i flensburg ? Kan ikke rigtig finde det, har fået at vide det det måske hedder "citti großmarkt"  

| 

http://www.citti.dk/ er citti grossmarkt i Flensborg
             Debat

| 
                             For lige at nævne/uddybe det.. det er ikke nok bare at køre derned. Du skal have bevis (udskrift fra EOS) at du har en virksomhed, der skal udfyldes nogle formularer og nogle gange tager det tid før de checker det. Og først derefter kan du handle Momsfri. Men de er i princippet som Metro. Metro findes også i tyskland, men så skal du længere sydpå. 
 Mvh :) Markus  | 

| 
                             Hej Markus Tak for info, men for mig ser http://www.citti.dk ud til at være et sted hvor alm også kan handle. ? Det er stor køb til fast food jeg gerne vil købe i tyskland (helst flensburg)  inkl emballage til take away,   | 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Citti er etableret i Danmark, idet de ejer Hørkram Schulz Foodservice i Kolt.. mvh    
  | 

| 
                             Det er også korrekt, men de har alle disse ting, pizzakarton etc. 15 liter spande med ketchup, slik i 10 kilos poser... etc etc. Men de har indset at de tjener mere ved at betjene begge markeder. Så som almindelig deødelig kan man også handle der. Hilsen MArkus  | 

| 
                             Damm jeg var der igår, kunne ikk rigtig hitte rundt i det, lignede et helt alm indkøbs center med fast food og mac d.  Tusin tak for hjælpen :-)  | 

Du glemmer liget at det ikke er lovligt at importere fødevare uden tilladelse! Indføre du emballage skal du være godkendt af SKAT som oplagsholder (pga. punkafgiften). Mvh Ravn  | 

Næ nej.. Jeg glemmer ikke, jeg søger bare hjælp hvor der kan handlers :-)  |