Jamen det er da rigtigt. Men historisk set så har mange af disse verdens herredømmer også bragt megen død og ødelæggelse med sig inden de led undergang.
- mange gange på grund af folks uvidenhed. Jeg tror ikke den almindelige internet bruger egentlig er klar over hvor meget google ved om hans eller hendes færden på internettet...
Så godt som alle ville have gjort det samme som Google, hvis de havde muligheden for det. Google er en god forretning og folkene der står bag er gode forretningsfolk. Man kan ikke bebrejde folk for deres evne til at drive en forretning. Google har trods alt gjort det lettere for den mindre virksomhed.. Google kæmper mod kapitalismen.. Google er folkets helt.. Google er Robin Hood... hehe :)
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Så vidt jeg ved var Robin Hood ikke mange millardær
Der er helt sikkert rigtig mange rigtig gode ting at sige om google. Jeg synes bare at rigtig mange folk forholder sig fuldstændig ukritiske til google, og det er det jeg prøver på at få frem i denne tråd
Jeg synes bare at rigtig mange folk forholder sig fuldstændig ukritiske til google
Forstår udmærket godt din pointe. Det var nu også bare ironisk, det jeg skrev :)
Sådan er vi nok bare bygget. Folk der tjener penge, skal vi absolut være kritiske over. Jeg beundrer Google for dens evne til at drive en forretning og jeg synes endda Google kunne gøre det MEGET bedre, end de gør i dag.
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk