Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google ved at blive for stor?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille udbrud af paranoia på en fredag....

Det synes at begejstringen for google ingen ende vil tage. Men er det alligevel ikke værd at forholde sig til om google er ved at blive for stor og derfor for dominerende?

Lad os få en god debat - og gerne en masse paranoide forstillinger om hvad der sker når google overtager internettet :o)

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:42
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 09:47

Perfekt paranoia... Jeg synes det er skræmmende at så mange mennesker godvilligt ligger deres skæbne i hænderne på google.

Der er sgu lidt bigbrother is watching you over det...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49

Hvis google ikke have gjort det, så var der andre der havde..
Tænk på  det sådan at google sørger for i kan sidde på jeres computer og få det i mangler.

Der er meget man skal takke google for, og derfor kan de tillade sig at gøre hvad de vil. Det må vi acceptere.

Det samme med politiet, de er her for os. Derfor skal vi flytte os når de kommer kørende ;-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 09:53

At sammenligne google med politiet er jo netop det jeg søger svar på. Det er rigtigt vi skal flytte os når de kommer blæsende med udrykning. Men politiet er jo ikke en millard forretning som google er det.

Det virker som om du bare har accepteret at google er internet politiet og vi bare skal rette os ind...

Der er jo masser af andre muligheder end google

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01

Jeg har accepteret at google er internet politiet, det bliver jeg nødt til.

Vi lever i en verden i dag, hvor penge har mere at sige end noget andet.
Google har de penge! Selvfølgelig er der mange andre muligheder end google, men hvem har vundet :-)?

Det jo det samme med facebook, jeg afskyer det, det har ødelagt ALT.
Facebook er et social medie for de mennesker som ikke kan være sociale, medmindre de er skjult bag ved en skærm. Og ja det er smart man kan kontakte sine familiemedlemmere som man ikke har set i 10 år, men det er vel nok en grund til man ikke har set dem i ti år :-) Så vigtige er de nok heller ikke.

Jeg ved godt vi snakket Google nu, men google er genialt i forhold til facebook. Facebook  ved de har de fleste internet-brugere og kan dermed gøre hvad de passer dem (Sælge billeder,persondata,mm.) Google gør hvad de er bedst til, at tjene penge og erobre det uendelige internet.

Hail Google.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 10:09

Rami Najmi:
Hail Google.

Haha - det er godt med nogle google enthusiaster. Der er ingen tvivl om at google har ramt sømmet på hovedet.

Som en lille bibemærkning er jeg slet ikke enig med dig i din attitude til Facebook - men den må vi tage i en anden tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14

Jeg beklager min tone her på tråden, angående facebook, men jeg vil satse min far på at hvis man laver en undersøgelse den dag i dag, på vores folkeskoler og ser hvor 'kloge' børnene viser sig at være nu. Så vil man blive RIGTIG skuffet når man laver undersøgelsen igen om 5 år.

Men den tager vi i en anden tråd en anden dag :D

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:28

Clickwork:
Lad os få en god debat - og gerne en masse paranoide forstillinger om hvad der sker når google overtager internettet :o)

Alle tidligere Verdensherredømmer gennem historien har (før eller siden) lidt undergang - det vil næsten være naturlovsstridigt, hvis det samme ikke overgår Google en dag Wink

Folkeslag har skabt og nedlagt riger, internetbrugerne har skabt Google - og sådan går historiens gang.

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 10:35

Jamen det er da rigtigt. Men historisk set så har mange af disse verdens herredømmer også bragt megen død og ødelæggelse med sig inden de led undergang.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)