Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra England til Danmark. 1 stk tvillinge barnevogn 20 Kg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvem man skal kontakte i England (London) for at få sendt en tvillingebarnevogn her til Dk som privat person?

Har spurgt rundt omkring , og får priserne lige fra 1200-3500 Kr Men ikke muligt at det kan gøres lidt billigere?

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 22:28

Jeg kan få sendt din tvillingebarnevogn (20 kg) hjem til DK billigere, men hvad er dimensionerne? Da volumevægten kan gøre prisen meget højere.

Venligst kontakt mig med dimensionerne og jeg kan give en pris.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

ki@cslogistics.dk / 27834402

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 23:54

Prøv at tage kontakt til f.eks. UPS eller DHL og hør dem hvad de tager i fragt?

Mener at DHL plejer at tage rimelige priser.

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 04:58

Sara har ret, hvis du kontakter CS Logistics vil vort tilbud være baseret på en DHL løsning, da vi har en meget stærk DHL aftale gode priser og gennem DHL en super service. Du skal dog være opmærksom på at de afregner volumetrisk vægt L x H x B / 5000 = Volumetrisk vægt.

Derfor spurgte jeg ind til dimensionerne. 20 kg med forbehold for volume koster DKK 912 + moms baseret på en DHL løsning.

Ring eller skriv ki@cslogistics.dk eller 27834402.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 03:57

hej

sprøge din afsender hvis de kan bruge dpd ved det koster omkring £45 ellers parcelforce fra postoffice pris er omkring 50 pund

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)