Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fo, no, is domæner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg skal have et færøsk, islandsk, norsk og grønlandsk (hvis det findes) domæne. Hvor kan i anbefale at det købes?

Derudover er jeg i dialog med gutten der ejer e-kamera.de, han vil have 1500 EUR, hvad siger i til den pris?

Vh

Nicolai

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:17
Der findes .gl for Grønland og der er ingen restriktioner på at registrere det, ligesom .is for Island heller ikke længere kræver lokalt tilhørsforhold. Bemærk dog at der er restriktioner på registrering af både .fo og .no, så disse kan du ikke blot registrere uden videre. Ved .no skal du enten selv have registreret virksomhed i Norge eller alternativt gøre brug af en registrator der tilbyder at stille en norsk virksomhed til rådighed som ejer, mens du ved .fo så vidt jeg husker skal have dit navn registreret ved patent- og varemærkestyrelsen her hjemme.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 23:41

Tak for det, har du et godt råd til hvor jeg burde registerer mit .fo?

Desuden vil jeg høre om nogen har et råd omkring e-kamera.de spørgsmålet?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 23:46

.gl og .is domæner kan du købe igemmen GratisDNS. Jeg ved ikke lige med .fo domæner.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:50
Det kommer an på hvad du lægger vægt på, om du helst vil have alle domænerne samlet ved en registrator for mindst muligt bøvl eller om du hellere vil have det så billigt som muligt ved at vælge forskellige leverandører for hver domæneendelse. Hvis pris er dit fokus, vil det formodentlig bedst kunne betale sig at registrere domænet direkte hos .fo registret.

Hvor vidt prisen for .de domænet er fornuftig, afhænger vel at hvor meget værdi du føler du får af at have det pågældende domænenavn.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)