Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på redesign af Discover Russia

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er nye herinde - men har fulgt lidt med på sidelinien. Vi har for nyligt lavet et redesign af vores shop Discover Russia og vil derfor meget gerne have lidt feedback.

Vi vil selvfølgelig sætte stor pris på alle tilbagemeldinger Smile

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:53

Flot side men med det farvevalg i jeres logo og bygningens form, tænker jeg automatisk en Restuarant med mad fra mellemøsten.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 20:09

Hehe, kan godt følge dig nu du nævner det. Er ikke noget vi har lagt mærke til eller har hørt fra nogen før.

Vi takker ihvertfald for feedback Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:22

Webshoppen ser flot og overskuelig ud Yes

Kan dog komme på dette ene punkt der ville forbedre side

I stedet for at ligge nyheds siden på tvitter og facebook , ville jeg ligge den på domænet og med en wordpress underside , det giver en større link værdi og flere undersider , med tekst på hjemmeside ,ud .

Wordpress som nyheds i stedet for tvitter og facebook det ser også mere professionelt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 08:45

Personligt kan jeg rigtig godt lide siden. Det er nærmest som at komme ind i et helt andet russisk univers.

Jeg kan faktisk godt lide logoet, og forbinder det ikke med en restaurant.

Det er en cool detalje, du har under profil, hvor du skriver overskriften på russisk (går jeg ud fra). Kunne det være en ide at gøre det noget mere? (der er både fordele og ulemper, synes jeg) Men det skaber et univers.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:36

Jeg synes det ser nydeligt ud. Lækre farver, varme i kulden :)

og så lidt konstruktiv kritik...

under kundecenter bør der være info om hvordan man registerer sig og et link til dette.

under profil skriver du dit navn i teksten, men afslutter med firmanavnet - du bør afslutte med navn og firmanavn for en mere personlig følelse, evt. kombineret med et foto af dig selv på siden (men ikke noget must)

Lidt synd at alle produkterne ligner hinanden, måske kunne man fotografere de enkelte poser med lidt ekstra pynt ved siden af - dvs. ved citron the så ligger der en citron (naturligvis snittet igennem) ved siden af. Ved bær the ligger de relevante bær ved siden af posen osv.

ellers godt gået

mvh
jesper

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 10:17

Hej Mikael,

Tak for svaret Smile Vores Facebook og Twitter sider bruger vi dog ikke som deciderede nyhedssider, men mere til status og interaktion med dem som abonnerer på disse. Vi har tænkt os at lægge de vigtigste nyheder op på forsiden af shoppen. Små korte tekster, hvis vi får nye teer eller kører en kampagne osv.

Vi vil dog overveje dit forslag, det er en god idé.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 10:27

Det er vi rigtig glade for at høre Ina Big Smile. Det er netop også et slags russisk look vi er gået efter kombineret med et stilrent design, da det jo er en netbutik. Mht. overskrifter på russisk, er vi lidt i tvivl om at bruge det mest pga. SEO og indeksering i Google, da vi ikke ved hvor meget indflydelse det kunne få på dette.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 10:33

Hej Jesper, rigtig gode fifs du kommer med Wink

Beskrivelse til kundecenteret er på vej, den havde vi ikke lige overvejet. Vi har ofte diskuteret navne på profil siden, så det skal vi nok også lige have tjekket igennem en gang til.

Mht. produkter, har vi også hørt dette fra andre og giver dig fuldstændig ret. Vi får dog nye produkter om en måned eller to, og skal derfor have lavet nye produktbilleder til disse - så vi tager nok nye billeder af de gamle produkter også.

Mange tak for svaret Big Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)