Hej, |
Flot side men med det farvevalg i jeres logo og bygningens form, tænker jeg automatisk en Restuarant med mad fra mellemøsten.
Hej, |
Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.
Flot side men med det farvevalg i jeres logo og bygningens form, tænker jeg automatisk en Restuarant med mad fra mellemøsten. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hehe, kan godt følge dig nu du nævner det. Er ikke noget vi har lagt mærke til eller har hørt fra nogen før. Vi takker ihvertfald for feedback |
Webshoppen ser flot og overskuelig ud Kan dog komme på dette ene punkt der ville forbedre side I stedet for at ligge nyheds siden på tvitter og facebook , ville jeg ligge den på domænet og med en wordpress underside , det giver en større link værdi og flere undersider , med tekst på hjemmeside ,ud . Wordpress som nyheds i stedet for tvitter og facebook det ser også mere professionelt ud |
Personligt kan jeg rigtig godt lide siden. Det er nærmest som at komme ind i et helt andet russisk univers. Jeg kan faktisk godt lide logoet, og forbinder det ikke med en restaurant. Det er en cool detalje, du har under profil, hvor du skriver overskriften på russisk (går jeg ud fra). Kunne det være en ide at gøre det noget mere? (der er både fordele og ulemper, synes jeg) Men det skaber et univers.
|
Jeg synes det ser nydeligt ud. Lækre farver, varme i kulden :) og så lidt konstruktiv kritik... Lidt synd at alle produkterne ligner hinanden, måske kunne man fotografere de enkelte poser med lidt ekstra pynt ved siden af - dvs. ved citron the så ligger der en citron (naturligvis snittet igennem) ved siden af. Ved bær the ligger de relevante bær ved siden af posen osv. |
Hej Mikael, Tak for svaret Vi vil dog overveje dit forslag, det er en god idé. |
Det er vi rigtig glade for at høre Ina |
Hej Jesper, rigtig gode fifs du kommer med Beskrivelse til kundecenteret er på vej, den havde vi ikke lige overvejet. Vi har ofte diskuteret navne på profil siden, så det skal vi nok også lige have tjekket igennem en gang til. Mht. produkter, har vi også hørt dette fra andre og giver dig fuldstændig ret. Vi får dog nye produkter om en måned eller to, og skal derfor have lavet nye produktbilleder til disse - så vi tager nok nye billeder af de gamle produkter også. Mange tak for svaret |