Lidt tanker fra den anden side af bordet:
Hvis I går efter discount og elsker at høre fra de sælgere, der lover Jer eller taler om billigere klikpriser, lavere budgetter, bedre placeringer o.l. kan jeg godt forstå I bliver frustrerede med resultaterne.
Vælg et bureau, der går op i én ting: Return On Investment.
For de flestes tilfælde kan en dygtig AdWords mand altid give Jer et større afkast.. Der skal være en grund til, at vedkommende udelukkende arbejder med dette dag ud og dag ind i forhold til Jer selv.
Desværre har mange bureauer fået Google AdWords Qualified logoet igennem en multiple choice test de kan tage med help center og Google kørende i baggrunden. Derfor kan det være svært at skelne fårene fra bukkene.
Vælg et bureau med kvalitet og vær klar til at betale den pris det koster.
Når det er sagt, er alt selvfølgelig med måde. Har I relativt små budgetter, skal man naturligvis se på udgiften til AdWords bureauet i forhold til indtægten. Bruger man 5.000 kr. om måneden og bureauet koster 10.000 kr. samt man sælger hagesmækker med en avance på 10 kr. stykket, skal der immervæk sælges nogle hagesmække for at tjene bureauets honorar hjem.