Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlyser et web-bereau firma med viden om live streaming

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 470
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har nogle tanker jeg gerne vil have undersøgt nærmere. Det drejer sig om et netprojekt hvor jeg har brug for viden om hvad det koster at designe og drive det.

I den forbindelse har jeg lavet en lidt mere grundig beskrivelse af konceptet på små 6 sider, om den er grundig nok il at give en pris for design/programmering og daglig drift er et godt spørgsmål. Det må firmaet der giver et bud jo svare på.

Så er her nogen webdesignere/firmaer der er gode til LIVE-streaming og design af hjemmeside. Skal dertil siges at LIVE-streamningen kommer udefra og "bare" skal videreformidles. Men nærmere detaljer i mit word-dokument. Ser frem til at høre fra nogen. Og ja, det koster måske 50-100.000, men måske også 10.000. Jeg aner det ikke, og det er langt fra sikkert projektet bliver til noget, men første skridt er jo at kende udgifterne. På den ene side tror jeg omkring de 20-30.000, på den anden langt over 100.000. Har ikke selv kendskab. Så håber på seriøse henvendelser med seriøse bud. Kender nogen herinde nogle firmaer der er eksperter i streaming er i selvfølgelig velkomne til at nævne dem.

MVH
Hans Pedersen
hkp@tdcadsl.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:31

Ehm, er det bare mig der er blind, eller hvor kan man se din seks siders specifikation? Er det meningen man skal emaile dig for at få dokumentet tilsendt?

Hvis du vil have noget feedback var det måske en idé at smide det online et sted så folk kan skimme det og komme med den feedback eller måske direkte tilbud med det samme?

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 470
Skrevet kl. 22:46

Ja, det skrev jeg selvfølgelig ikke tydeligt nok kan jeg se. Men det er ved henvendelse til mig at man evt. kan få dokumentet at se. Jeg ønsker ikke at fremvise det til alle og enhver, så det er kun ved henvendelse man ser det.

MVH
Hans Pedersen
Hkp@tdcadsl.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:52

Ok, det var da en skam - så afskærer du dig jo i hvert fald fra en masse feedback :o)

Mit råd ville da nok være lige at rense det for alt det du ikke mener kommer hele verden ved (hvis der er ting omkring din forretningsidé du vil gå lidt stille med, f.eks.), og så smide det ud til masserne - så er der nok bedre chance for hjælp.

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32

du kan smide info til peter@silverarm.dk

så skal jeg se på det.

så give jeg et godt  tilbud

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41

Hej Hans

Du må meget gerne sende din beskrivelse til salg@phptech.dk så efter at have diskuteret med min partner som er udvikler, hvordan vi kan løse din mulige opgave ville jeg kontakte dig via telefon med et overslags tilbud.

Ser frem til at høre fra dig!

Mvh.

PHPTECH v/ Thomas De Oliveira

salg@phptech.dk +45 28770945

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)